“Ikke det beste besøket vi har hatt”
Anmeldelse av Egon Kristiansand

Egon Kristiansand
Vurdert som nr. 4 av 8 Smått og godt i Kristiansand
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 6 gjester som opplevde at bordet vi satt ved ikke var rengjort når vi satte oss og dermed gjorde oss og klærne våre skitne. Særlig når de reklamerer med ekstra renhold under koronatida gir dette lite tillit. Deretter så fikk en av oss både hår og porselensbit i maten. Når vi klagde så ble vi lovet dessert som erstatning. Vi fikk da ikke sjans til å velge men alle fikk pannecotta uten å sjekke hva vi ønsket. Vi hadde med to barn som ikke likte dette. En av dem hadde bursdag men det var ikke spurt om hva denne evt. kunne tenke seg til overraskelse. Dessuten var desserten gummiaktig av konsistens. Alt i alt; Egon fikk mange sjanser til å ordne opp og gjøre at vi følte oss sett som kunder. Et gavekort til slutt forandrer ikke inntrykket av en restaurant som ikke har hatt sin beste kveld.

1  Takk, Erik L

Anmeldt 10. juli 2021

Det som trakk opp med restaurant besøket var de som jobbet der, smilende og hjelpsomme folk.

Vi valgte pizza buffet fordi vi trodde maten skulle komme raskt og alle kunne spise seg mette. Tok feil der, når det først kom en pizza så var det ikke engang et stykke til vær. Mange stod og ventet på mat. Og kun to forskjellige pizzaer kom - kjedelig utvalg. God mat, men anbefaler å bestille egen pizza eller andre retter.

Takk, Dina H
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Litt venting for oss som ikke hadde bestilt bord. Maten kom kjapt etter bestilling. Absolutt god mat og god opplevelse.

Takk, Ann-fra-vest
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Mat og pris stod ikke i stil. Var greit nivå på meste av maten, men personene er små, og biffen kunne vært mer mør.

Gratis ispinner til barna, det var fint. :)

Velger andre plasser før denne senere.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Kimceptum
Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

Hyggelig, men kjedelig mat og skittent!

Biffen var ihjelstekt og med et smakløst og kjedelig tilbehør, god saus. Mest skuffende at d er skitne bord overalt! Og d rett etter åpningstid i covid-19 tider!!! Her bør noen snarest få skikk på rengjøringen!

Dato for besøk: april 2021
Takk, Tor A

Reisende som så på Egon Kristiansand, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Egon Kristiansand? Del dine erfaringer!