“Ypperlig service”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 28. juli 2021

Tusen takk for et veldig fint besøk på Egon! Betjeningen var veldig serviceinnstilt og vi følte oss godt ivaretatt, dette til tross for at det var en ganske travel kveld! Maten kom fort og smakte godt. Litt slappe fries er det eneste vi har å klage på:)

Takk, G8258WQmartines

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Koselig plass å spise på midt i sentrum.
Det var lang kø og de ansatte virket stresset. Vi ble informert om lang ventetid pga mye å gjøre. Det tok 30min før vi fikk servert 2x pepperbiff. Alt var tiptop unntaket pommes. Disse var lunkne og slappe. Bører preg av å ha ventet litt før de ble servert.

Takk, JannickeWilskow
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening, bestilte chicken blt med pommes fra menyen. Denne var en av de bedre blt’ene jeg har smakt før, dette er alltids goto Lunchen min om stedet har det på menyen. Ble Dessverre ikke spurt underveis i måltidet om jeg var fornøyd med maten. MATEN VAR UFATELLIG GOD, men kyllingenbiten som var i sandwichen var veldig liten vi snakker 1/3 av sandwichen(føler man skulle hatt mere for 210/220kr . Kommer gjerne tilbake!

Takk, Robin H
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 6 gjester som opplevde at bordet vi satt ved ikke var rengjort når vi satte oss og dermed gjorde oss og klærne våre skitne. Særlig når de reklamerer med ekstra renhold under koronatida gir dette lite tillit. Deretter så fikk en av oss både hår og porselensbit i maten. Når vi klagde så ble vi lovet dessert som erstatning. Vi fikk da ikke sjans til å velge men alle fikk pannecotta uten å sjekke hva vi ønsket. Vi hadde med to barn som ikke likte dette. En av dem hadde bursdag men det var ikke spurt om hva denne evt. kunne tenke seg til overraskelse. Dessuten var desserten gummiaktig av konsistens. Alt i alt; Egon fikk mange sjanser til å ordne opp og gjøre at vi følte oss sett som kunder. Et gavekort til slutt forandrer ikke inntrykket av en restaurant som ikke har hatt sin beste kveld.

1  Takk, Erik L
Anmeldt 10. juli 2021

Det som trakk opp med restaurant besøket var de som jobbet der, smilende og hjelpsomme folk.

Vi valgte pizza buffet fordi vi trodde maten skulle komme raskt og alle kunne spise seg mette. Tok feil der, når det først kom en pizza så var det ikke engang et stykke til vær. Mange stod og ventet på mat. Og kun to forskjellige pizzaer kom - kjedelig utvalg. God mat, men anbefaler å bestille egen pizza eller andre retter.

Takk, Dina H

Reisende som så på Egon Kristiansand, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Egon Kristiansand? Del dine erfaringer!