“Ferie 2021”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Egon er helt OK uten de store overraskelsene

Restauranten var i kjent stil med gamle utstillings objekter og rammer som tar deg tilbake til det trygge og koselige.

Betjeningen var hyggelig og hjelpsom under besøket.

Vi bestilte forskjellige småretter til lunsj og maten var OK. En rett var kald og en rett ble ikke levert men opplevelsen var godkjent.

Egon følelse som er OK men overrasker ikke.

Kommer gjerne tilbake

1  Takk, janfrodeh2016

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god service, og veldig god mat. Anbefaler surret indrefilet i bacon, utrolig god. Cæsar salaten var fruen også veldig godt fornøyd med

Takk, Erland N
Anmeldt 28. juli 2021

Tusen takk for et veldig fint besøk på Egon! Betjeningen var veldig serviceinnstilt og vi følte oss godt ivaretatt, dette til tross for at det var en ganske travel kveld! Maten kom fort og smakte godt. Litt slappe fries er det eneste vi har å klage på:)

Takk, G8258WQmartines
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Koselig plass å spise på midt i sentrum.
Det var lang kø og de ansatte virket stresset. Vi ble informert om lang ventetid pga mye å gjøre. Det tok 30min før vi fikk servert 2x pepperbiff. Alt var tiptop unntaket pommes. Disse var lunkne og slappe. Bører preg av å ha ventet litt før de ble servert.

Takk, JannickeWilskow
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening, bestilte chicken blt med pommes fra menyen. Denne var en av de bedre blt’ene jeg har smakt før, dette er alltids goto Lunchen min om stedet har det på menyen. Ble Dessverre ikke spurt underveis i måltidet om jeg var fornøyd med maten. MATEN VAR UFATELLIG GOD, men kyllingenbiten som var i sandwichen var veldig liten vi snakker 1/3 av sandwichen(føler man skulle hatt mere for 210/220kr . Kommer gjerne tilbake!

Takk, Robin H

Reisende som så på Egon Kristiansand, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Egon Kristiansand? Del dine erfaringer!