Supergøy!

Vi hadde det supergøy på «Unkindness MC»! Oppgavene var både spennende og varierte og gamemaster... les mer

Anmeldt 26. desember 2022
hannabra
Oslo, Norge
Fantastisk

Dette var min første gang på escaperoom, og er topp fornøyd med spillet og hun som forklare spillet... les mer

Anmeldt 16. desember 2022
kamilla493
Kristiansand, Norge

Anmeldt 5. november 2018

Tok en tur i rommet Cold War. Mange gøye vi løste for å komme gjennom. Må nok tilbake å ta noen av de andre rommene en annen gang.

Takk, Bj0rn83
Anja A, Manager på Escape Room Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding.
Vi er glade for å høre at dere hadde en artig opplevelse i Cold war espionage.
Velkommen igjen når som helst for å prøve et av de andre rommene våre!

Anmeldt 29. oktober 2018

Alle syns dette var døds moro, så her kommer vi tilbake igjen.Vi var en gjeng på 20 stk i alderen 28-62. Så dette passer for alle sammen!

Takk, khmjaavann

Takk for den hyggelige tilbakemeldingen!
Vi er så glade for at dere hadde det moro alle sammen.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 15. oktober 2018

Det var eit kjekt og utfordrande rom, med eit kult tema. Wonderland har mange kjekke oppgåver å bryne seg på, som ikkje er alt for vanskelege.

Takk, jeanettegjerde
Anja A, General Manager på Escape Room Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, og anbefale rommet til andre.
Vi er glade for at dere hadde en morsom opplevelse hos oss og at dere likte Wonderland så godt.
Velkommen tilbake en annen gang!

Anmeldt 15. oktober 2018

Kjempeartig! Veldig bra og gøy for alle!..men det er tull at anmeldelser må inneholde 100 tegn eller mer...!

Takk, arnemarthinsen
Anja A, General Manager på Escape Room Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Tusen takk for din tilbakemelding på rommet Wonderland.
Enig med deg, noen ganger trenger man ikke å bruke så mange ord for å beskrive sin opplevelse!

Håper vi ser dere igjen hos oss en annen gang også.

Anmeldt 9. oktober 2018

Vi parkerte på parkeringshuset ved kinoen. Søkte på GPS og fant lett fram til lokalet. Ble møtt med en bli og sprudlende vert. Hele den timen vi var der storkoste vi oss, både store og små!!

Takk, adeline3312018

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldelse og at du anbefaler opplevelsen til andre.
Vi er glade for at dere hadde det så moro i Wonderland!

Håper vi ser deg og familien igjen en annen gang.