Fantastisk opplevelse

Veilederen vår, Ida, var veldig flink til å oppsummere alt vi trengte å gjøre på en morsom og... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Victor D
Gøy!

Super spennende og gøy fredag på skrekk-rommet. Skikkkelih hjernetrim og godt samarbeid. Klarte... les mer

Anmeldt 21. mai 2021
ingridbra93

Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse. Man lever seg inn i rommenes story. Veldig bra lagde rom, og flott personal. Kan anbefale det både med vennegjengen og som teambuiling med jobb.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Adrian N
Anja A, Daglig leder på Escape Room Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2019

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding og anbefale dette til andre.
Vi er glade for å høre at du hadde en så god opplevelse hos oss.
Velkommen igjen en annen gang!

Anmeldt 15. januar 2019

Veldig bra oppsett og The Gallows var et veldig bra rom! Kommer til å besøke flere av rommene her fremover.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, NorthStar12289298332
Anja A, Daglig leder på Escape Room Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Hei!
Takk for at du tok deg tid til å gi en tilbakemelding på opplevelsen.
Vi er glade for å høre at dere hadde det moro i "Escape the gallows", og håper vi ser dere igjen snart!

Anmeldt 11. januar 2019

Utrolig gøy for hele familien! Vi var en familie på 14, 17, 20 og to i 40-årene. Like gøy for alle sammen. Anbefales på det sterkeste!

Takk, benegau

Hei, og takk for en hyggelig anmeldelse!
Vi setter stor pris på tilbakemeldingen og er glade for at dere hadde det så moro alle sammen.
Velkommen igjen en annen gang!

Anmeldt 17. desember 2018

Hadde valgt Escape Kristiansand for vår Juleavslutningen og alle syntes det var spennende og krevende. Takk for oss!

Takk, Adventure45121825302
Anja A, Daglig leder på Escape Room Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. desember 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi er veldig glade for at dere hadde det moro hos oss.
Velkommen igjen en annen gang.

Anmeldt 11. desember 2018

Kjempe gøy og prøve nye rom på på denne plassen! Skulle ønske det kom rom (litt) oftere, men skjønner selvfølgelig at det ligger mye arbeid bak :) Wonderland var kjempe bra!

Takk, malinlangeland

Takk for tilbakemeldingen på rommet Wonderland!
Vi skulle også ønske at vi hadde mulighet til å lage nye rom enda oftere, men som du skriver er det en god del arbeid som ligger bak i tillegg til at det er ganske kostbart.

Håper vi ser dere igjen en annen gang :)