Helt fantastisk

Dette er et perfekt sted å reise dersom man ønsker en spennende utfordring fullt med mange... les mer

Anmeldt 4 dager siden
Anna S
Fantastisk opplevelse

Veilederen vår, Ida, var veldig flink til å oppsummere alt vi trengte å gjøre på en morsom og... les mer

Anmeldt 22. juni 2021
Victor D

Anmeldt 24. januar 2019

Gode, varierte oppgaver. Passer best med 3-4 personer. 5 blir fort litt mange, men tenker det gjelder generelt for escape rooms

Takk, Tethax
Anja A, Daglig leder på Escape Room Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2019

Hei, og takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi er glade for at opplevelsen falt i smak.
Vi sier gjerne at 3-4 personer er den optimale gruppestørrelsen, men mange liker godt å være flere.
Håper vi ser dere igjen en annen gang!

Anmeldt 23. januar 2019

Veldig gøy aktivitet for barne-og ungdomsråd. Veldig entusiastisk og service minded ansatte. Kan trygt anbefales til ungdom.

Takk, Odyssey55488377855

Takk for tilbakemeldingen!
Vi er glade for å høre at ungdommene koste seg hos oss.
Håper vi ser hele gjengen igjen hos oss en annen gang!

Anmeldt 21. januar 2019

Første gang vi prøvde oss, og var bare sinnsykt gøy! Anbefales virkelig til alle. Dette skal prøves igjen!

Takk, Trek40867254458

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi en anmeldelse av din opplevelse hos oss.
Vi setter stor pris på tilbakemeldingen om at dere hadde det så moro.
Velkommen igjen en annen gang!

Anmeldt 18. januar 2019

Vi har vært der 4 helger på rad, får ikke nok det skumle rommet er ikke så skummelt at man ikke tør, anbefales !

Takk, 781christina_

Hei, og tusen takk for fantastisk tilbakemelding!
Så gøy at dere liker rommene våre så godt, det setter vi stor pris på.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 18. januar 2019

Rommet var en fin utfordring og vi ble tatt vare på av et meget hyggelig personale. Kan anbefales på det varmeste.

Takk, Maps39767253212

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi er så glade for å høre at Wonderland falt i smak.

Håper vi ser deg og vennene dine igjen en annen gang!