Kjempe gøy!

Vi hadde det hunting rommet og var spennende og skummelt. Skikkelig adrenalin kikk! Anbefales på... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Frksr91
Arendal, Norge
Kjempegøy!

Elsket hele opplevelsen - passe skummelt og passe vanskelig. Kommer garantert tilbake om ikke... les mer

Anmeldt 2 dager siden
ChristelC277

Anmeldt 6. april 2020 via mobile enheter

Dette er mitt 3.gangsbesøk på Escape Room Kristiansand og jeg digger det! Hyggelig personale og veldig bra gjennomførte rom. Perfekt for både venner, familier, kollegaer og par! Anbefales varmt!

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, 188kristineg
Anmeldt 1. mars 2020

Vi var en kameratgjeng som var på Escape Room Kristiansand her om dagen. Hadde en veldig spennende, utfordrende, og gøy opplevelse. Og de som jobbet der var hyggelige og informative. Knallbra! Anbefales.

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, Veggmark
Anmeldt 27. februar 2020

Fantastisk gøy med en opplevelse som mann kun ønsker å oppleve i en fantasiverden. For å bli jaget/presset til å komme seg ut av fangenskap på tid med venner/familie du er glad i er en opplevelse i seg selv.

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, Chartersveiniii
Anmeldt 26. februar 2020

Dette var en god opplevelse. Personalet var proffe og opplevelsene var gode. Godt utvalg av rom. Må forhåndsbestille.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, catochristensen
Anmeldt 19. februar 2020

Vi stor koste oss! Fikk god info på forhånd fra veldig hyggelig personal. Skal selvfølgelig prøve dette flere ganger!

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, ninakobbeltvedt