Beste escape room hittil!

Vi tok "Rocket 1987" og "Wonderland". Begge rommene hadde veldig gode puzzles og gåter, og... les mer

Anmeldt 4 dager siden
andersolsen21
Fantastisk

Vi var i rommet coald war. Vi ble utfordret på en svært morsom måte. Tiden gikk veldig fort det var... les mer

Anmeldt 5 dager siden
annkristines2017

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Absolutt å anbefale. Hyggelig og hjelpsom spillvert og utrolig kjekt escaperoom. Noe for enhver alder (vi var i alder 11-44 år). Vi valgte et med lav suksessrate, så litt vanskelig - men veldig veldig kjekt!!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 854familienb
Anmeldt 29. juni 2020

Superhyggelig betjening når vi var der.
Morsomt, kreativt og kompliserte oppgaver, men absolutt gjennomførbare når man får tenkt seg litt. Fikk et par hint underveis som hjalp oss videre.
Anbefales.

Takk, lindaevensen123
Anja A, General Manager på Escape Room Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi er så glade for å høre at opplevelsen falt i smak.
Vi håper å se dere igjen en annen gang.

Anmeldt 29. juni 2020

Litt mye hengelåser etter vår smak. Ellers kjekke rom. De ansatte var hyggelige, og ga god oppfølging.

Takk, elisabeth_skj

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi er glade for å høre at de ansatte tok dere godt imot, og at opplevelsen falt i smak.

Jeg ser at dere prøvde rommene "Escape the gallows" og "eXperiment X-33", og regner med at det er sistnevnte som hadde litt mye hengelåser. Dette er så individuelt, noen liker det "old school" som dette, andre liker mer teknologi. Kan anbefale vårt nyeste rom "The haunting", som har minimalt med hengelåser!

Velkommen tilbake en annen gang.

Anmeldt 29. juni 2020

Vår lille famillie på 3 tok turen innom helt spontant og hadde en fantastisk opplevelse. Rommet var godt bygd opp og hadde masse gode oppgaver. Vi klarte å løse rommet og det er fullt mulig med litt samarbeid. Vår gamehost var også meget dyktig og super hyggelig.. vi kommer tilbake anbefales

Takk, 563bjorn

Hei, og tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en anmeldelse.
Det er hyggelig å høre at dere hadde det så gøy hos oss og at dere vil anbefale opplevelsen til andre.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 6. april 2020 via mobile enheter

Dette er mitt 3.gangsbesøk på Escape Room Kristiansand og jeg digger det! Hyggelig personale og veldig bra gjennomførte rom. Perfekt for både venner, familier, kollegaer og par! Anbefales varmt!

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, 188kristineg