Supergøy!

Vi hadde det supergøy på «Unkindness MC»! Oppgavene var både spennende og varierte og gamemaster... les mer

Anmeldt 26. desember 2022
hannabra
Oslo, Norge
Fantastisk

Dette var min første gang på escaperoom, og er topp fornøyd med spillet og hun som forklare spillet... les mer

Anmeldt 16. desember 2022
kamilla493
Kristiansand, Norge

Anmeldt 27. juli 2020

Spillet er både utfordrende og veldig morsomt, men vi opplevde problemer underveis som drar ned snittet

1. Vi fikk med walkie-talkie'er hvis vi trengte hint underveis. Antennen falt av og utstyret fungerte ikke selv om antennen ble skrudd på igjen. Det ble ikke tatt noen sjekk av denne før oppstart.

2. Det ble sagt at gamemaster fulgte med underveis, men da vi viste fram walkie-talkien til kameraet og ropte at vi ikke fikk svar skjedde det ingenting. Etter å ha ventet i mange minutter måtte en av oss bryte oss ut av rommet for å få tak i gamemaster

3. En av oppgavene hadde en magnetkontakt som ikke løste seg ut som den skulle. En ansatt måtte komme inn og dra den ut manuelt. Dette kostet mye tid og hodebry og var irriterende, selv om vi klarte oppgaven innenfor tidsgrensen.

Uten disse tekniske problemene, eller hvis gamemaster hadde fulgt litt bedre med ville det nok blitt full score.

Takk, 82Ojo
Anmeldt 27. juli 2020

Kjempe gøy og ei helt fantastisk dama som var vår vert ☺️Vi hadde Wonderland men anbefaler å bestille noen dager før siden det er ganske fullt

Takk, simmla
Anmeldt 27. juli 2020

Dettte var utrolig bra! Spennende hele tiden og tida gikk alt for fort😅 anbefales på det sterkeste😄

Takk, kristineegeli
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

4 voksne damer som har prøvd flere escape rom. Wonderland en utfordring. Greide det med 2 hint. Vi var fornøyde😀

Takk, karinbT9114DT
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Absolutt å anbefale. Hyggelig og hjelpsom spillvert og utrolig kjekt escaperoom. Noe for enhver alder (vi var i alder 11-44 år). Vi valgte et med lav suksessrate, så litt vanskelig - men veldig veldig kjekt!!

Takk, 854familienb