Må prøves ut

Denne var utfordrene og morsom samtidig. Trengte ikke forkunnskaper, var logisk og artig. Vi har... les mer

Anmeldt 5 dager siden
lenemarie92
Norge
Solid

Nydelig opplegg og proft gjennomført. God innlevelse i forberedelsesarbeidet gjør at det er... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Quest41683497881

Anmeldt 28. juli 2020

Vi besøkte Escape Room Kristiansand i juli 2020 under et besøk i byen. Vi, en familie på to voksne og to tenåringer på 13 og 15, prøvde "Escape from the Gallows". Et morsomt rom som er overkommelig å løse, og krever noe samarbeid og kommunikasjon mellom deltagerne. Nok oppgaver til alle 4 deltagerne. Anbefales!

1  Takk, Gun Merete S
Anmeldt 27. juli 2020

Besøkte rommet Escape the gallows. Familie med to barn og alle fikk være med på å løse oppgavene. Kjempegøy! Den ansatte var svært imøtekommende og hyggelig, virket interessert.

Takk, veldigkald
Anmeldt 27. juli 2020

Spillet er både utfordrende og veldig morsomt, men vi opplevde problemer underveis som drar ned snittet

1. Vi fikk med walkie-talkie'er hvis vi trengte hint underveis. Antennen falt av og utstyret fungerte ikke selv om antennen ble skrudd på igjen. Det ble ikke tatt noen sjekk av denne før oppstart.

2. Det ble sagt at gamemaster fulgte med underveis, men da vi viste fram walkie-talkien til kameraet og ropte at vi ikke fikk svar skjedde det ingenting. Etter å ha ventet i mange minutter måtte en av oss bryte oss ut av rommet for å få tak i gamemaster

3. En av oppgavene hadde en magnetkontakt som ikke løste seg ut som den skulle. En ansatt måtte komme inn og dra den ut manuelt. Dette kostet mye tid og hodebry og var irriterende, selv om vi klarte oppgaven innenfor tidsgrensen.

Uten disse tekniske problemene, eller hvis gamemaster hadde fulgt litt bedre med ville det nok blitt full score.

Takk, 82Ojo
Anmeldt 27. juli 2020

Kjempe gøy og ei helt fantastisk dama som var vår vert ☺️Vi hadde Wonderland men anbefaler å bestille noen dager før siden det er ganske fullt

Takk, simmla
Anmeldt 27. juli 2020

Dettte var utrolig bra! Spennende hele tiden og tida gikk alt for fort😅 anbefales på det sterkeste😄

Takk, kristineegeli