Supergøy!

Vi hadde det supergøy på «Unkindness MC»! Oppgavene var både spennende og varierte og gamemaster... les mer

Anmeldt 26. desember 2022
hannabra
Oslo, Norge
Fantastisk

Dette var min første gang på escaperoom, og er topp fornøyd med spillet og hun som forklare spillet... les mer

Anmeldt 16. desember 2022
kamilla493
Kristiansand, Norge

Anmeldt 3. august 2020

Veldig service innstilt betjening. Me var tre venninner, og me opplevde alle tre det som ein veldig kjekk opplevelse! Me kjem gjerne igjen ved neste tur til Kristiansand.

Takk, henriettegrindedal
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dårlig service. Teknisk feil førte til at opplevelsen ble skikkelig dårlig. Gøye oppgaver, men de ansatte fulgte ikke opp å gav oss ikke veiledningen man skal ha gjennom Escaperoom!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, escaperoomfans
Anmeldt 28. juli 2020

Vi besøkte Escape Room Kristiansand i juli 2020 under et besøk i byen. Vi, en familie på to voksne og to tenåringer på 13 og 15, prøvde "Escape from the Gallows". Et morsomt rom som er overkommelig å løse, og krever noe samarbeid og kommunikasjon mellom deltagerne. Nok oppgaver til alle 4 deltagerne. Anbefales!

1  Takk, Gun Merete S
Anmeldt 27. juli 2020

Besøkte rommet Escape the gallows. Familie med to barn og alle fikk være med på å løse oppgavene. Kjempegøy! Den ansatte var svært imøtekommende og hyggelig, virket interessert.

Takk, veldigkald
Anmeldt 27. juli 2020

Spillet er både utfordrende og veldig morsomt, men vi opplevde problemer underveis som drar ned snittet

1. Vi fikk med walkie-talkie'er hvis vi trengte hint underveis. Antennen falt av og utstyret fungerte ikke selv om antennen ble skrudd på igjen. Det ble ikke tatt noen sjekk av denne før oppstart.

2. Det ble sagt at gamemaster fulgte med underveis, men da vi viste fram walkie-talkien til kameraet og ropte at vi ikke fikk svar skjedde det ingenting. Etter å ha ventet i mange minutter måtte en av oss bryte oss ut av rommet for å få tak i gamemaster

3. En av oppgavene hadde en magnetkontakt som ikke løste seg ut som den skulle. En ansatt måtte komme inn og dra den ut manuelt. Dette kostet mye tid og hodebry og var irriterende, selv om vi klarte oppgaven innenfor tidsgrensen.

Uten disse tekniske problemene, eller hvis gamemaster hadde fulgt litt bedre med ville det nok blitt full score.

Takk, 82Ojo