Solid

Nydelig opplegg og proft gjennomført. God innlevelse i forberedelsesarbeidet gjør at det er... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Quest41683497881
Escape the gallows

Dette er meget engasjerende og gøy. Vi valgte rommet (Escape from the gallows) med høyest... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Desirée Ø

Anmeldt 4. august 2020

Wonderland passet utmerket for 2 voksne og 2 barn (11 og 12 år). Hyggelig, informativ og hjelpsom vert sørget for en flott opplevelse.

Takk, A N
Anmeldt 3. august 2020

Veldig service innstilt betjening. Me var tre venninner, og me opplevde alle tre det som ein veldig kjekk opplevelse! Me kjem gjerne igjen ved neste tur til Kristiansand.

Takk, henriettegrindedal
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dårlig service. Teknisk feil førte til at opplevelsen ble skikkelig dårlig. Gøye oppgaver, men de ansatte fulgte ikke opp å gav oss ikke veiledningen man skal ha gjennom Escaperoom!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, escaperoomfans
Anmeldt 28. juli 2020

Vi besøkte Escape Room Kristiansand i juli 2020 under et besøk i byen. Vi, en familie på to voksne og to tenåringer på 13 og 15, prøvde "Escape from the Gallows". Et morsomt rom som er overkommelig å løse, og krever noe samarbeid og kommunikasjon mellom deltagerne. Nok oppgaver til alle 4 deltagerne. Anbefales!

1  Takk, Gun Merete S
Anmeldt 27. juli 2020

Besøkte rommet Escape the gallows. Familie med to barn og alle fikk være med på å løse oppgavene. Kjempegøy! Den ansatte var svært imøtekommende og hyggelig, virket interessert.

Takk, veldigkald