Beste escape room hittil!

Vi tok "Rocket 1987" og "Wonderland". Begge rommene hadde veldig gode puzzles og gåter, og... les mer

Anmeldt 15. september 2021
andersolsen21
Fantastisk

Vi var i rommet coald war. Vi ble utfordret på en svært morsom måte. Tiden gikk veldig fort det var... les mer

Anmeldt 14. september 2021
annkristines2017

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Dette er visst den nest skumle escape room de har. Det var både skummelt og stressende. Vil si at vi klarte det etter en del hint. Litt forvirrende med mye skremming, skriking og noen ting vi stusset litt på som satte oss litt ut av spill. Men ellers kjempe gøy og verdt å prøve! Man får også 20% rabatt på diverse restauranter før eller etter besøket.

2  Takk, leneblombakke
Anmeldt 4. august 2020

Wonderland passet utmerket for 2 voksne og 2 barn (11 og 12 år). Hyggelig, informativ og hjelpsom vert sørget for en flott opplevelse.

Takk, A N
Anmeldt 3. august 2020

Veldig service innstilt betjening. Me var tre venninner, og me opplevde alle tre det som ein veldig kjekk opplevelse! Me kjem gjerne igjen ved neste tur til Kristiansand.

Takk, henriettegrindedal
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dårlig service. Teknisk feil førte til at opplevelsen ble skikkelig dårlig. Gøye oppgaver, men de ansatte fulgte ikke opp å gav oss ikke veiledningen man skal ha gjennom Escaperoom!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, escaperoomfans
Anmeldt 28. juli 2020

Vi besøkte Escape Room Kristiansand i juli 2020 under et besøk i byen. Vi, en familie på to voksne og to tenåringer på 13 og 15, prøvde "Escape from the Gallows". Et morsomt rom som er overkommelig å løse, og krever noe samarbeid og kommunikasjon mellom deltagerne. Nok oppgaver til alle 4 deltagerne. Anbefales!

1  Takk, Gun Merete S