Beste escape room hittil!

Vi tok "Rocket 1987" og "Wonderland". Begge rommene hadde veldig gode puzzles og gåter, og... les mer

Anmeldt 1 uke siden
andersolsen21
Fantastisk

Vi var i rommet coald war. Vi ble utfordret på en svært morsom måte. Tiden gikk veldig fort det var... les mer

Anmeldt 1 uke siden
annkristines2017

Anmeldt 7. september 2020

The haunting var akkurat så skummel som fryktet, men samtidig spennende og gøy. Skal absolutt tilbake og prøve andre rom

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, Stinestor
Ida H, Assisterende Daglig Leder på Escape Room Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2020

Tusen takk for din anmeldelse, det betyr så mye for oss!
Og det er godt å høre at dere hadde det skremmende gøy i The Haunting!

Dere er hjertelig velkommen tilbake i våre andre rom ;)

Anmeldt 17. august 2020

Syns det var en kjekk opplevelse. Alle var med og gjorde det de kunne, men kunne ikke det de gjorde. Tipp topp, tommelopp

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, KristoffermedK
Anmeldt 11. august 2020

Veldig moro for hele familien vår på fem, deriblant tre tenåringsbarn fra 13-17 år. Det var krevende, men kjempemoro med "delseire" underveis i oppgaven.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, trondvorhaug
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Dette er visst den nest skumle escape room de har. Det var både skummelt og stressende. Vil si at vi klarte det etter en del hint. Litt forvirrende med mye skremming, skriking og noen ting vi stusset litt på som satte oss litt ut av spill. Men ellers kjempe gøy og verdt å prøve! Man får også 20% rabatt på diverse restauranter før eller etter besøket.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, leneblombakke
Anmeldt 4. august 2020

Wonderland passet utmerket for 2 voksne og 2 barn (11 og 12 år). Hyggelig, informativ og hjelpsom vert sørget for en flott opplevelse.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, A N