Perfekt

Kanonbra opplevelse og game master. Dette var en god avbrekk fra hverdagen der vi kunne gjøre noe... les mer

Anmeldt 1. juli 2022
annemarie201088
Kjempe gøy!

Vi hadde det hunting rommet og var spennende og skummelt. Skikkelig adrenalin kikk! Anbefales på... les mer

Anmeldt 24. juni 2022
Frksr91
Arendal, Norge

Anmeldt 4. august 2021

Kjempegama! Det var sopass utfordrandes at me måtte ty til nokre tips, men det var ikkje nederlag at me ikkje klara det, OG me kom mest i mål!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, ElseGyro60
Anmeldt 4. august 2021

Utrolig flott og tilrettelagt aktivitet. Veldig samlende. Jeg var der med tenårings-datter. Vi stor-koste oss. Klarte nesten å komme oss ut av fangehullet :)

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, RonniEllefsen
Anmeldt 29. juli 2021

Dette er et perfekt sted å reise dersom man ønsker en spennende utfordring fullt med mange overraskelser underveis! Folka her er knallflinke til å ivareta kundeopplevelsene!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Anna S
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Veilederen vår, Ida, var veldig flink til å oppsummere alt vi trengte å gjøre på en morsom og engasjerende måte.
Vi hadde alle en utrolig god opplevelse, og vet med sikkerhet at det blir en tur innom igjen neste gang vi besøker Kristiansand!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Victor D
Anmeldt 21. mai 2021

Super spennende og gøy fredag på skrekk-rommet. Skikkkelih hjernetrim og godt samarbeid. Klarte dessverre å komme gjennom, men fikk løst masse oppgaver!

Dato for opplevelse: april 2021
Takk, ingridbra93
Anja A, General Manager på Escape Room Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2021

Hei, og takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi er glade for å høre at dere hadde en så god opplevelse hos oss.
Det viktigste er ikke å fullføre rommet, men å ha det morsomt sammen. :)
Velkommen tilbake!