Perfekt

Kanonbra opplevelse og game master. Dette var en god avbrekk fra hverdagen der vi kunne gjøre noe... les mer

Anmeldt 1. juli 2022
annemarie201088
Kjempe gøy!

Vi hadde det hunting rommet og var spennende og skummelt. Skikkelig adrenalin kikk! Anbefales på... les mer

Anmeldt 24. juni 2022
Frksr91
Arendal, Norge

Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Vi var i rommet coald war. Vi ble utfordret på en svært morsom måte. Tiden gikk veldig fort det var en veldig bra opplevelse, og vi lo godt når vi gikk der fra. Minner for livet. Dette er noe av det gøyeste altiviteten jeg har opplevd på lang lang tid.

Dato for opplevelse: september 2021
Takk, annkristines2017
AnjaA475, Daglig leder på Escape Room Kristiansand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2021

Hei!
Takk for hyggelig tilbakemelding!
Vårt største mål er alltid å gi gode opplevelser til kundene, og vi blir så glade for å høre at vi lykkes med dette.
Håper vi ser deg og vennen dine igjen en annen gang. :)

Anmeldt 4. august 2021

Kjempegama! Det var sopass utfordrandes at me måtte ty til nokre tips, men det var ikkje nederlag at me ikkje klara det, OG me kom mest i mål!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, ElseGyro60
Anmeldt 4. august 2021

Utrolig flott og tilrettelagt aktivitet. Veldig samlende. Jeg var der med tenårings-datter. Vi stor-koste oss. Klarte nesten å komme oss ut av fangehullet :)

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, RonniEllefsen
Anmeldt 29. juli 2021

Dette er et perfekt sted å reise dersom man ønsker en spennende utfordring fullt med mange overraskelser underveis! Folka her er knallflinke til å ivareta kundeopplevelsene!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Anna S
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Veilederen vår, Ida, var veldig flink til å oppsummere alt vi trengte å gjøre på en morsom og engasjerende måte.
Vi hadde alle en utrolig god opplevelse, og vet med sikkerhet at det blir en tur innom igjen neste gang vi besøker Kristiansand!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Victor D