Supergøy!

Anmeldt 16. desember 2022
kamilla493
Kristiansand, Norge

Anmeldt 26. desember 2022 via mobile enheter

Vi hadde det supergøy på «Unkindness MC»! Oppgavene var både spennende og varierte og gamemaster Andreas loste oss fint gjennom spillet. Anbefales!

Dato for opplevelse: desember 2022
Takk, hannabra
Anmeldt 16. desember 2022

Dette var min første gang på escaperoom, og er topp fornøyd med spillet og hun som forklare spillet i begynnelsen!

Dato for opplevelse: desember 2022
Takk, kamilla493
Anmeldt 12. desember 2022

Mrg, og to av mine venner har så langt besøkt to av rommene (Experiment X-33, og Rocket 1986) og vi har planlangt å besøke ett til allerede neste uke.

Du blor låst inne i et rom der du skal løse en rekke med kreative og vell lagde oppgaver for å komme deg ut før tiden går ut. oppgavene er passe vanskelige sånn at det er utfordrene, men ikke umulig.

selve rommene er lott trangere en jeg først så for meg, men enesre referansen jeg hadde til escape rooms todlogere, var fra amerikanske videoer, de er så klart holdt tilbake av lokalene når det gjelder størelse på rommene, men de utnytter den plassen de har veldig bra! Av de rommene jeg har besøkt, hadde de i tillegg til vellagde oppgaver, veldig bra lagd, og passende dekorasjoner, i tillegg til lyd som virkelig hjelper med stemningen, og atmosfæren passer virkelig til det rommet du har valgt.

kan virkelig anbefales for venner, familier, eller teambuilding

Dato for opplevelse: november 2022
Takk, SaintPanda_42
Anmeldt 4. juli 2022

Vi var en voksen og to ungdommer. Vi valgte det vanskeligste rommet, og det var svært utfordrende. Game master var lett å få tak i under spillet, og ga oss gode hint når vi ba om dette.
Svært underholdende og spennende. Alle deltagerne ble svært engasjerte. Anbefales!

Dato for opplevelse: april 2022
Takk, knut663
Anmeldt 1. juli 2022

Kanonbra opplevelse og game master. Dette var en god avbrekk fra hverdagen der vi kunne gjøre noe sammen og så var det veldig fint at vi fikk rabatter på enkelte spiseplass når vi var ferdige.

Dato for opplevelse: mai 2022
Takk, annemarie201088