“Store porsjoner og bra service”
Anmeldelse av Mother India

Mother India
Vurdert som nr. 1 av 140 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Indisk
God for: Forretningsmøter, Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 18 februar 2017 via mobile enheter

Vi valgte å feire jubileum med indisk og da gikk turen hit. Med en gang du kommer inn døren får du følelsen at du er i India. Imponerende interiør. Store porsjoner, vi ble stappmette. Hyggelig betjening også, men litt trekk at de ikkje presenterte maten vi fikk og servitøren hadde lite kunnskap om hva som var i retten. Men alt i alt var vi fornøyde når vi gikk ut døren.

Takk, Sara G

Anmeldt 18 februar 2017

Gjennomsnittlig tørr euro-indisk. Dyrt i forhold til kvaliteten. har spist der flere gangen med et håp om variasjon. Dessverre samme tamme kvaliteten hver gang.

Takk, Maciek K
Anmeldt 15 februar 2017

Vi spiser fast flere ganger I året på denne restauranten.
Alltid fantastisk mat og trivelige servitører og topp service. Rikelig med god mat som smelter I munnen. Restauranten har den beste Indiske meter vi har smakt. Butter chicken er blant våre topp favoritter. Du velger selv om maten skal være sterk eller mild. To typer Indisk øl samt Indisk cola
Topp karakter

1  Takk, Ivar S
Anmeldt 14 februar 2017

Her får du ekte indisk mat. Utrolig smakfullt og delikat. Få restauranter kan konkurrere med atmosfæren, servicen og smakene du får på Mother India. Familien Sharma tar godt vare på sine gjester og både turister og de lokale elsker denne restauranten. Verdt et besøk!

1  Takk, Therese S
Anmeldt 2 februar 2017

Har spist her flere ganger, men tenker at der er stort sett det samme hva du bestiller, variasjonene på rettene er små. Prisene er ganske høye, har du spist her en gang, er det egentlig nok.

Takk, Grethe B

Reisende som så på Mother India, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Mother India? Del dine erfaringer!