Vi støtter følgende nettlesere:

Anmeldelse av Mother India

Mother India
Vurdert som nr. 1 av 117 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Indisk
God for: Familier med barn, Spesielle anledninger, Barn, Forretningsmøter, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Barnestoler tilgjengelig, Reservasjoner, Sitteplasser, Serverer alkohol, Gatekjøkken, Servitørpersonell
18 anmeldelser
9 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“God mat”
4 av 5 bobler Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Var på restauranten med noen venner for å spise. Veldig god mat og betjening, får bestilt indisk øl som også var veldig god. Må reservere bord ellers må en beregne en 20 minutter ventetid. Kan være dette varierer fra dag til dag. Men veldig fornøyd, samt god atmosfære :)

Besøkte februar 2017

6 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 9 nyttige stemmer
“Stamstedet i Kristiansand”
5 av 5 bobler Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Joda, vi besøker andre spisesteder også når vi er i Kristiansand, men vender alltid tilbake! Beste indiske i landet!

Besøkte januar 2017
1 Takk, John L
72 anmeldelser
43 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 12 nyttige stemmer
“Veldig god indisk ”
5 av 5 bobler Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

En indisk restaurant som ligger i en kjeller men er dekorert slik at en glemmer det fort. Fantastisk god indisk mat, rettene er store, anbefaler å prøve de ulike nanbrødene. Et nanbrød er nok til to personer, bør deler.

Besøkte mars 2017
1 Takk, Børre L
12 anmeldelser
5 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“fantastisk middag”
5 av 5 bobler Anmeldt 2 uker siden

Jeg var der 2 ganger i løpet av ferien min.
Tradisjonell indisk mat, hyggelige personale, veldig god mat, anbefaler på det sterkeste.
Jeg likte mango lassi best, det er en drink med mango.

Besøkte mars 2017
Takk, Hajnalka S
Norway
227 anmeldelser
145 anmeldelser av restaurant
common_n_restaurant_reviews_1bd8 55 nyttige stemmer
“Fantastisk sted”
5 av 5 bobler Anmeldt 3 uker siden

Når man kommer ned i "kjelleren" på Mother India så er det som å komme til en annen verden. Veldig hyggelig lokale og fantastisk service. Vi hadde ei ung jente som ga oss den beste servicen en kan ønske seg. Maten var himmelsk god og da vi ikke orket alt fikk vi resten med hjem. Vil absolutt anbefale dette stedet

• Besøkte februar 2017
      Verdi
      Service
      Mat
1 Takk, annikenNorway

Reisende som så på Mother India, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Mother India? Del dine erfaringer!