“Nydelig mat”

Kjøkken: Indisk
God for: Familier med barn, Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde en fortreffelig ettermiddag på Mother India. Nydelige retter, kort ventetid og hyggelig betjening. Har ingenting å utsette på besøket.

1  Takk, Hanne L

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Veldig koselig og gjennomført lokale! Maten smeltet i munnen, kjempe god mat og mye utvalg. Hyggelige servitører!

1  Takk, Beate H
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

For er restaurant!! Utrolig bra service, hyggelig personell, innredning og antrekk etter tema og fantastisk deilig mat det eneste jeg kan trekke ned på var litt dårlig luftkvalitet. Får 9/10 stjerner

2  Takk, Zelda1996
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg har hatt gleden av å besøke en rekke indiske restauranter i Norge, men Mother India Kristiansand er i en klasse for seg selv. Fantastisk mat, en autentisk atmosfære og veldig hyggelig betjening gjør at dette blir min favoritt indiske restaurant i Norge. Utrolig bra, anbefales på alle måter!

1  Takk, ssdbergen
Anmeldt 3. oktober 2018

Fantastisk mat! Betjeningen er særdeles hyggelig og service innstilt, de har også veldig god kunnskap om maten de serverer. Her har du mulighet til å få mat av mildeste type, eller så sterk som bare en ekte Inder kan tåle. Ypperlig! Utrolig koselig lokale! Anbefaes på det sterkeste!

3  Takk, siljeellaa

Reisende som så på Mother India, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Mother India? Del dine erfaringer!