“Må besøkes - høydepunkt i Kristiansand”
Anmeldelse av Mother India

Mother India
Vurdert som nr. 8 av 155 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Indisk
God for: Forretningsmøter, Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat, fantastisk vertskap. Den møreste kylling med fantastiske sauser for barn og voksen! Håndterte elegant to store barnefamilier, tilsammen 10. Koselig stemning, engasjert og hyggelig sjef. Koronatrygt, koselig og veldrevet.

Takk, janbV375QK

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Det var hyggelig atmosfære på dette stedet og god indisk mat. Fint med barn. Vi kommer gjerne tilbake hit.

2  Takk, elins688
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Ypperlig . Dette var meget godt. Alle 9 rundt bordet var meget fornøyd med maten. Her kommer vi helt sikkert tilbake

Takk, lassepeders
Anmeldt 14. juli 2020

Restauranten tilbyr fantastisk god indisk mat og drikke. Porsjonene er rikelige og utvalget stort nok til at alle kan finne noe de kan like innenfor det indiske kjøkken. Restauranten har et koselig lokale med en lun atmosfære. Betjeningen er svært hyggelige og serviceinnstilte.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, 857madsn
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Beste Indiske i Norge!

Etter at Agra stengte på Aker Brygge tok «mor» tronen.. (jeg vet - lenge siden Agra flyttet og prøvd den også). + Jewel of India, Solli (Oslo) er «right up there», men «mor» tar kaka. Ypperlig og hyggelig service, særlig når «far» er der - se og lær andre Nordmenn/kvinner: slik skal det gjøres, hyggelig og attentive mot ALLE - caring... Når maten (etter mitt skjønn) er KNALL, så passer jeg alltid på å besøke «Mor India» når jeg er i Kristiansand. Favoritten min er Murgh Ka Tikka, styrke 4 (av 2-6).

Anbefales på det aller varmeste!

4  Takk, 841p_ln

Reisende som så på Mother India, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Mother India? Del dine erfaringer!