“Dette var ett av de verst”
Anmeldelse av Mother India

Mother India
Vurdert som nr. 8 av 156 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Indisk
God for: Forretningsmøter, Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 8. oktober 2020 via mobile enheter

Dette var ett av de verst måltidene i Kristiansand by. Tandoori mix til 350 kr er en vits, kaldt kjøtt og meget kald saus. Manageren/ eier var vel mest opptatt av betaling for de rettene som ble servert. UHOLBART.!!!!!!!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, toso80

Anmeldt 30. september 2020 via mobile enheter

Bestille vegetar rett. Styrke fra 1 til 6. Sier servitøren. 4 er da mitt nivå.
Styrken ligger ikke i retten elller sausen.
Den er i mengden krydder de har oppå retten i form av chili. Her har de noe å lære. Dette var ikke for sterkt, men jo sterkere rett jo mer chili. Nan brød var flott og tandoori sausen god. Men graderingen skal ikke ligge på mengden chili. Vegetar retten blir da for sterk med chili oppå. Styrken skal ikke ligge på toppen mener jeg.

1  Takk, thomasriise
Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Kjempegod mat og ypperlig service. De gjør mer enn de må for at du skal få en fin matopplevelse! Anbefales :)

Takk, 215ina
Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Bra mat og rikelig med mat. Eneste var at maten kunne vært hakket varmere. Stoore nanbrød. Ble for mye med forrett og hovedrett, så orket ikke all hovedretten. Luksusproblem, selvfølgelig!

Takk, emlih2020
Anmeldt 14. september 2020 via mobile enheter

For så god er maten på Mother India! Når servicen er på topp fra du kommer ned trappen i tillegg, storkoser man seg her. Det er mange sider med ulike retter men kan virkelig anbefale nr 32! Vi bestilte i tillegg en forrett som gjorde at vi fikk smake litt forskjellige indiske smakebiter med sauser i forskjellig styrke. Anbefales!

Takk, elsenilsen

Reisende som så på Mother India, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Mother India? Del dine erfaringer!