“Styr unna!! Ikke tro på anmeldelser”
Anmeldelse av Mother India

Mother India
Vurdert som nr. 9 av 163 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Indisk
God for: Familier med barn, Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Grusom opplevelse. Dårlig service (kom ikke med drikke vi bestilte, glemte bestikk, ikke kjennskap til meny osv), svært dyrt for det vi fikk, alt for sterk (selv om grad 3 og 4), hygiene ikke bra (børstet mat på bakken, sparyet med jif, når de ryddet bort rett og slett gjort på en ekkel og lite hyggelig måte) - vi burde så klart gått
Når vi fikk maten og smakte den.. nesten uspiselig sterkt den ene retten (garlic chicken), lite utvalg på drikke. Oppsummert: styr unna og ikke tro på tidligere anmeldelser. Dette var ikke et uhell!

Takk, ninarydlandolsen

Anmeldt 30. juni 2021

Vi hadde en veldig god opplevelse da vi som familie på fem besøkte Mother India. Maten smakte ypperlig og porsjonene var rikelige. Selv om det var mye folk, fikk vi maten veldig raskt. Det var lett å få tilpasset retter uten melk og gluten. Vi ble tatt imot av en særdeles hyggelig eier som fikk oss til å føle oss velkomne. Gjennomført indisk atmosfære, til og med på toalettene.
Anbefales for alle, også deg som ikke liker sterk mat, fordi maten lages med valgfri styrkegrad

Takk, 453trinem
Anmeldt 27. juni 2021

Vi kom til tidlig lunch, og vi var det 2.bordet som bestilte mat den dagen.Siden vi satt ute, så var menyen mye kortere enn om vi skulle ha sittet inne. Det var svært rolig så det var ingenting som skulle tilsi at maten skulle bruke så lang tid for å bli ferdig. Vi fikk ingen indikasjoner på at det skulle ta lang tid (vi hadde fått beskjed på en annen restaurant i Kristiansand at en rett vi bestilte, vil ta 25 minutter å forberede). Smittevern var ikke bra for det var en kelner som vi observerte uten munnbind flere ganger i løpet av ventingen, og han hostet også flere ganger mens vi satt der. Vi har spist mye indisk mat i livet, etter bl.a. at vi har bodd i India i 3 år, men her var rettene veldig smakløse - dog var de forskjellige nan vi hadde bestilt var gode. Vår erfaring med indiske restauranter er at de serverer maten raskt, og at det er forholdsvis rimelig. Men her tok det som sagt mye lenger tid enn andre restauranter i Kristiansand, - i tillegg til den dyreste lunchen vi hadde i Kristiansand. Da vi fikk maten, så ba vi om å få regningen med en gang (vi skulle rekke et fly), og selv det tok 14 minutter før vi fikk regningen. For første gang i min manns liv, så gav han ikke tips fordi vi var så skuffet over dette besøket som vi hadde gledet oss til siden vårt forrige besøk i Kristiansand da vi gikk dit og restauranten var åpen, men ikke et menneske å se så vi fikk ikke bestilt noe mat.

Takk, Ingeborg56
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

God mat, men ikke det beste jeg har smakt. Nanbrødene er veldig gode da! De som jobbet der var veldig hyggelige, men vi synes det var rart at det var forskjellig meny ute enn inne.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, aurorani
Anmeldt 25. april 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig atmosfære, nydelig mat, og store porsjoner. Hjelpsom betjening og anbefales et besøk. Skal garantert tilbake neste gang vi er i Kristiansand.

Dato for besøk: april 2021
Takk, Lokshall

Reisende som så på Mother India, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Mother India? Del dine erfaringer!