“Dårlig service”

Kjøkken: Indisk
God for: Forretningsmøter, Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 27. juli 2021

Dette besøket vi hadde søndag kveld skuffet veldig og måltidet var ikke verd de 800 kronene vi betalte for mat og drikke.

Maten kom sent og svært oppdelt, fikk ris og nan 10 min før resten, kaldt, mannen fikk sin mat 10 min før meg, så hans mat ble også kald.

Tok lang tid å få betalt osv. også samtlige rundt oss fikk samme oppdelte og gradvise servering og ett av parene ble glemt? Her burde uteserveringen revurderes ettersom det virker for vanskelig å betjene både inne og ute.

1  Takk, kathakv

Anmeldt 27. juli 2021

For det første så er lokalene så intime og hyggelige og så indiske at man umiddelbart blir hensatt til en annen verden. For å komme i rette stemning. Maten er, som alltid, helt utrolig god. Servicen er rolig og behagelig. Vi kommer i fra Oslo og har som tradisjon å besøke denne restauranten når vi er i Kristiansand. Og har alltid forlatt stedet med en god følelse. Prisene er kanskje skrudd litt opp nå i sommersesongen, vi spiser ofte indisk mat i Oslo - men denne er av det dyrere slaget. Men vi lar ikke det vippe oss av pinnen - maten er som sagt nydelig og verdt hver krone!

2  Takk, Trollmor
Anmeldt 26. juli 2021

Kjempegod indisk.vegetar (take away). Kunne godt ha vært hakket rimeligere, men absolutt en sikker vinner om man liker indisk

Takk, Sannikar
Anmeldt 20. juli 2021

Vi er glade i indisk og har spist flere ganger på Jewel of India i Oslo som har helt fantastisk god mat. På besøk i Kristiansand fikk vi anbefalt MotherofIndia, men ble fryktelig skuffet! Dette smakte som butikkmiks du blander hjemme, risen var farget gul men smakte ingenting, grønnsakene var ikke presentert delikat og papadum var stekt for lenge.. Dette var ikke en restaurant verdig..

Takk, P5403GAab
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Meget god tandoori mix. God service, rent og pent. Deilig å sitte ute i solen. Litt skuffet over at styrkegrad 6 ikke var sterkere.

1  Takk, 582j_rnn

Reisende som så på Mother India, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Mother India? Del dine erfaringer!