“Kaos måltid”

Kjøkken: Indisk
God for: Romantisk, Familier med barn, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Kåret til beste spisested av KRSsine lesere... javel, da kan ikke innbyggerne i KRS være særlig kravstore. To barn, to voksne enkelt tikka masala etc.. tok evigheter, til slutt måtte vi be om å få det som takeaway, da ungene ikke orket å sitte der lenger. Det tok 20 min å få det pakket og få betalt.. kom til hotellet og skulle endelig spise. Ingen ris... Helt greit med ufaglært peronell om sommeren i en hektisk periode, men at de får sjokk når man spør om noe var ikke helt forventet. 1029,- fattigere og to barn som endte opp med cheeseburger på McDonalds oppi gata. Ikke en bra opplevelse. Aldri igjen!

1  Takk, MariusO113

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Kjedelig og tørr mat til en helt sinnsykt pris Standarden tilsvarte at vi like gjerne kunne gått på Mac Donalds… Absolutt ikke fornøyd.

1  Takk, annmarip2014
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en gjennomført indisk restaurant som trygt kan anbefales. Lokalene var typisk indiske, men ledig gjennomført og koselig. Riktignok litt vel kaldt da AC stod på full guffe. Kelnerne var hyggelige og hjelpsomme. Maten var også gjennomgående veldig godt. Vi bestilte litt forskjellig som vi delte på. Barna var også fornøyde. Var riktignok litt jobb med å bære barnevogn ned en kronglete trapp, men vi fikk det til.

Ønsker du en meget god og hyggelig indisk restaurant kan vi anbefale dette. Vi kommer garantert tilbake!

Takk, ErlendWiborg
Anmeldt 27. juli 2021

Dette besøket vi hadde søndag kveld skuffet veldig og måltidet var ikke verd de 800 kronene vi betalte for mat og drikke.

Maten kom sent og svært oppdelt, fikk ris og nan 10 min før resten, kaldt, mannen fikk sin mat 10 min før meg, så hans mat ble også kald.

Tok lang tid å få betalt osv. også samtlige rundt oss fikk samme oppdelte og gradvise servering og ett av parene ble glemt? Her burde uteserveringen revurderes ettersom det virker for vanskelig å betjene både inne og ute.

1  Takk, kathakv
Anmeldt 27. juli 2021

For det første så er lokalene så intime og hyggelige og så indiske at man umiddelbart blir hensatt til en annen verden. For å komme i rette stemning. Maten er, som alltid, helt utrolig god. Servicen er rolig og behagelig. Vi kommer i fra Oslo og har som tradisjon å besøke denne restauranten når vi er i Kristiansand. Og har alltid forlatt stedet med en god følelse. Prisene er kanskje skrudd litt opp nå i sommersesongen, vi spiser ofte indisk mat i Oslo - men denne er av det dyrere slaget. Men vi lar ikke det vippe oss av pinnen - maten er som sagt nydelig og verdt hver krone!

2  Takk, Trollmor

Reisende som så på Mother India, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Mother India? Del dine erfaringer!