“Nådde ikke opp til forventingene ”
Anmeldelse av Mother India

Mother India
Vurdert som nr. 9 av 163 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Indisk
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Etter å ha hørt mye bra om Mother India ble vi til dels skuffet over kveldens opplevelse. Vi hadde booket bord på forhånd, likevel tok det nærmere 50 minutter før forretten kom på bordet. Deretter tok det ytterligere 30 minutter fra de ryddet bort forretten til hovedretten kom på bordet. Og maten var helt ok. Vi er minst like fornøyde med den indiske restauranten i hjembyen vår! Vi opplevde at andre bord fikk raskere servering, og de fikk også en liten "starter" servert med en gang, dette fikk ikke vi. Vi opplevde også at nabobordet som bestilte samme forrett fikk en større porsjon enn oss. Merkelig.. Den ene mannlige servitøren (virket som han hadde overordnet ansvar for servitørene) snakket veldig høylytt og det virket som han snakket nedlatende til de andre. Ikke hyggelig å høre på i alle fall.
Nei, vi hadde forventet mer enn dette og gledet oss veldig. Dessverre innfridde ikke Mother India denne gangen. Vi kommer nok ikke tilbake.

2  Takk, elinlab

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Kåret til beste spisested av KRSsine lesere... javel, da kan ikke innbyggerne i KRS være særlig kravstore. To barn, to voksne enkelt tikka masala etc.. tok evigheter, til slutt måtte vi be om å få det som takeaway, da ungene ikke orket å sitte der lenger. Det tok 20 min å få det pakket og få betalt.. kom til hotellet og skulle endelig spise. Ingen ris... Helt greit med ufaglært peronell om sommeren i en hektisk periode, men at de får sjokk når man spør om noe var ikke helt forventet. 1029,- fattigere og to barn som endte opp med cheeseburger på McDonalds oppi gata. Ikke en bra opplevelse. Aldri igjen!

1  Takk, MariusO113
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Kjedelig og tørr mat til en helt sinnsykt pris Standarden tilsvarte at vi like gjerne kunne gått på Mac Donalds… Absolutt ikke fornøyd.

1  Takk, annmarip2014
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en gjennomført indisk restaurant som trygt kan anbefales. Lokalene var typisk indiske, men ledig gjennomført og koselig. Riktignok litt vel kaldt da AC stod på full guffe. Kelnerne var hyggelige og hjelpsomme. Maten var også gjennomgående veldig godt. Vi bestilte litt forskjellig som vi delte på. Barna var også fornøyde. Var riktignok litt jobb med å bære barnevogn ned en kronglete trapp, men vi fikk det til.

Ønsker du en meget god og hyggelig indisk restaurant kan vi anbefale dette. Vi kommer garantert tilbake!

Takk, ErlendWiborg
Anmeldt 27. juli 2021

Dette besøket vi hadde søndag kveld skuffet veldig og måltidet var ikke verd de 800 kronene vi betalte for mat og drikke.

Maten kom sent og svært oppdelt, fikk ris og nan 10 min før resten, kaldt, mannen fikk sin mat 10 min før meg, så hans mat ble også kald.

Tok lang tid å få betalt osv. også samtlige rundt oss fikk samme oppdelte og gradvise servering og ett av parene ble glemt? Her burde uteserveringen revurderes ettersom det virker for vanskelig å betjene både inne og ute.

1  Takk, kathakv

Reisende som så på Mother India, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Mother India? Del dine erfaringer!