“Helt upåklagelig!”

Kjøkken: Indisk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 10. september 2021

Fantastisk service og utrolig god mat. I sin helhet det beste restaurantbesøket jeg har opplevd! Servitøren vi hadde får full score og maten var nydelig. Mother India har det lille ekstra og er en restaurant man ikke glemmer. Kommer garantert tilbake!

Dato for besøk: september 2021
Takk, UlrikkeA12

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Har vært her før og hadde gledet oss til deilig indisk, men denne gangen ble vi skuffet.
Delt forrett med taste of india var kun fritert mat, uten veldig mye indiske smaker. Vi hadde nok også uflaks med rettene vi bestilte. De var flott tilberedt, men ikke det vi håpet på, men det tar vi på egen kappe.
Men det vi reagerte mest på var rengjøring og oppdekking av bordet ved siden av oss mellom gjester.
Mens bordet ble nøye vasket, ble dekketallerkenene slengt ned på setet med servietter og bestikk i mellomtiden og ikke tørket over før de ble satt opp igjen til neste gjest.
Veldig søt servitør, som passet godt på oss

1  Takk, 411juliee
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og service. De lokale drinkene er godt mixet og blender godt med rettene. Anbefaler styrkegrad 4 for norske ganer.

Takk, Trym Xcaesar S
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Forferdelig, styr unna!!

Vi var på helgetur i Krsa og så fram til å besøke mother of India siden vi leste så mange bra anmeldelser av stedet. Vi hadde booket bord til kl. 20.00, litt seint mtp. barnet men var det tidligste ledige så vi tok sjansen. Vi har spist mye på indisk restaurant tidligere i både inn og utland, så har en del erfaring - stort sett gode fram til nå.

For det første måtte vi vente på maten i 1,5 time! Ikke greit når man har med et barn på 5 år. Selv om andre i lokalet fikk servert en starter, så vi ikke noe til dette. Vi fikk servert en smakløs ris 10 minutter før resten kom, så denne rakk nesten å bli kald. Kona bestilte garlic chicken som i og for seg var ok. Min «mix grill» var både kald og knusk tørr. Retten ble servert på et jern-fat som er meningen at skal være varmt, det var det ikke. Grønnsakene som kjøttet lå på var ikke stekt.
Sønnen vår ville bare ha en pomfri. Denne fikk han med kyllingrester i, så han endte med å spytte ut mat over hele seg når han fant ut det.

De unnskyldte seg med at de hadde tatt inn for mange gjester, men når jeg leser at dette har vært gjennomgående i sommer blir jeg bare sint. Ikke dra hit.
Vi kommer aldri igjen.

1  Takk, 262stefann
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Etter å ha hørt mye bra om Mother India ble vi til dels skuffet over kveldens opplevelse. Vi hadde booket bord på forhånd, likevel tok det nærmere 50 minutter før forretten kom på bordet. Deretter tok det ytterligere 30 minutter fra de ryddet bort forretten til hovedretten kom på bordet. Og maten var helt ok. Vi er minst like fornøyde med den indiske restauranten i hjembyen vår! Vi opplevde at andre bord fikk raskere servering, og de fikk også en liten "starter" servert med en gang, dette fikk ikke vi. Vi opplevde også at nabobordet som bestilte samme forrett fikk en større porsjon enn oss. Merkelig.. Den ene mannlige servitøren (virket som han hadde overordnet ansvar for servitørene) snakket veldig høylytt og det virket som han snakket nedlatende til de andre. Ikke hyggelig å høre på i alle fall.
Nei, vi hadde forventet mer enn dette og gledet oss veldig. Dessverre innfridde ikke Mother India denne gangen. Vi kommer nok ikke tilbake.

2  Takk, elinlab

Reisende som så på Mother India, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Mother India? Del dine erfaringer!