“God mat, hyggelig atmosfære og trivelig vertskap ”
Anmeldelse av Restaurant Luihn

Restaurant Luihn
Vurdert som nr. 26 av 145 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Fransk, Sjømat
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Vi er opptatt av og levere god ærlig mat med god service fra fagfolk.
Anmeldt 14. oktober 2017 via mobile enheter

Fantastisk god mat og hyggelig vertskap. Gode anbefalinger både på mat og vin gjorde kvelden perfekt. Her kommer vi gjerne tilbake, fantastisk opplevelse på en fredagskveld

Takk, torgunvaldsen
Roy Victor P, Owner på Restaurant Luihn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2017

Takker for tilbake melding.

Anmeldt 10. september 2017

Veldig koselig mottagelse av Lisbeth og Roy Parker.
Etter en travel sommer skulle vi ut og kose oss. Da var førstevalget Luihn.
Drink før maten.
Roy anbefalte hval til forrett. Det spiste mannen min, nydelig. Jeg hadde asparges. Rødvin til. Godt.
Til hovedrett anbefalte Roy tunge. For en fantastisk flyndre. Poteter og grønnsaker til.
Jeg spiste bare fisken. Den var diger og perfekt stekt. Hvitvin til fisken.
Desserten var det kjøkkenet som bestemte. Lekker tallerken med sjokolademousse, sorbet og bær. I glasset tokaier. Perfekt.
Nok en gang takk til Lisbeth og Roy som gjorde kvelden minneverdig.

Takk, Liv R T
Roy Victor P, Owner på Restaurant Luihn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2017

Takker sa meget, vi hadde en del utfordringer den kvelden med tanken på at jeg skulle hjelpe noe med og avvikle et bryllup som matte flyttes på grunn av brann. Det krevde lit mere tid en beregnet og den dessverre gikk ut over noen gjester som er beklagelig.

Anmeldt 9. september 2017 via mobile enheter

Var her sammen med mor og far. Meget god kvalitetsmat. Men måtte dessverre vente i over en time på maten vår. Hyggelig betjening, men ventetiden trakk ned på opplevelsen

Takk, Sanne S

Beklager dere matte vente sa lenge, vi hadde en del utfordringer den kvelden som krevde lit mere en jeg hadde vist på forhånd, beklager sa meget. Neste gang dere skal hos meg gi meg beskjed da kan jeg forsøke og gjøre det gødt igjen.

Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk restaurant på torget i Kr.sand, burde ha 3 stjerner hos Michelin for maten, beste på kloden

1  Takk, Tringen2014
Roy Victor P, Owner på Restaurant Luihn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2017

Wow takk.

Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Storartet. Nydelig mat og drikke, kombinert med en utsøkt atmosfære. Meget hyggelig betjening. Hit vil vi gjerne komme igjen.

1  Takk, Ellen-Kristine H
Roy Victor P, Owner på Restaurant Luihn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2017

Takker sa meget, da har vi gjørt jobben vårt.

Reisende som så på Restaurant Luihn, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Restaurant Luihn? Del dine erfaringer!