“grei frokost, brunchsted”

Kjøkken: Norsk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Levering
Anmeldt 31. desember 2015

Stedet har nok til vanlig en veldig høy barnevognfaktor og passer til det og til venniner som vil kose seg over en sandwich, selv pleier jeg gjerne å velge en litt mere pub-aktig frokost, men på tur med fmilie får man tilpasse seg. valgte selv kyllingkarrisuppe denne dagen, veldig bra med store stykker kylling. reisefølge tok sandwich med krydderkylling nok ett godt valg , saftig kylling, mye smak, godt brød. 3mann valgte varm ost og skinkesandwich - en rett det er vanskelig å få spennende og det greier de ikke her heller. litt under gjennomsnitt på denne og da er jeg snill fordi ost og skinkesandwich er vanskelig å få braa, men det er mulig- her ble det bare for slapt. dagens nedtur var mini-pizzaen. her kunne det vært gjort MYE mer. dette var rett og slett som å tygge litt for tørt brød med smeltet ost- - og det var vel nesten det vi fikk. Skulle jeg komme hit igjen ville jeg valgt suppe eller en av de mer spennende sandwichene. Virket som de kunne brød - hadde de fått litt mer sving på hva de la mellom brødstykkene kunne dette bli veldig bra

Dato for besøk: desember 2015
Takk, Jan Ivar s

Anmeldt 6. august 2015 via mobile enheter

Et fantastisk gluten- og laktosefritt tilbud. Anbefales på det sterkeste! Gode priser har de også, Fra smørbrød til brownies.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, ninanyblom
Anmeldt 26. juni 2015

Er svært glad i kjøkkenskapet og sandwichene deres. Min egen latskap tar meg, og jeg orker ikke alltid å ta med egen lunsj på jobb, da er kjøkkenskapet redningen. Både dag og kveld. Godt brød, herlig sandwicher, og ålreite priser. Store sandwicher, så deler de i to, og har to måltider, tidlig og sen lunsj.

Dato for besøk: juni 2015
Takk, cecsve
Anmeldt 14. februar 2015

Liker veldig godt konseptet. For meg som elsker salat, så er dette et utvilsomt førstevalg som lunsjspisested. Har spist her mange ganger og er alltid fornøyd. Enkelt, men godt og en fin pris.

Dato for besøk: januar 2015
Takk, Livern1
Anmeldt 9. desember 2014

Deilige brødskiver/sandwicher som både er sunt og godt. Perfekt for en lunsj, eller rask middag, og fin beliggenhet både i Aquarama og Markens gate.

Dato for besøk: februar 2014
Takk, 0hannah

Reisende som så på Kjokkenskapet, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Kjokkenskapet? Del dine erfaringer!