“Spiste deilig tomatsuppe med godt økologisk brød”
Anmeldelse av Kjokkenskapet

Kjokkenskapet
Vurdert som nr. 48 av 149 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Norsk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Levering
Anmeldt 9. august 2016

En nydelig og kraftig økologisk tomatsuppe med økologisk brød. Det var fristende å kjøpe med seg et brød hjem.

Takk, Hege L

Anmeldt 12. februar 2016

godt brød, hyggelige ansatte. koselig å sitte i restauranten og godt utvalg av sunn mat. Har prøvd både sandwich og suppe, min favoritt er kkylling i karri

Takk, artonsophie
Anmeldt 31. desember 2015

Stedet har nok til vanlig en veldig høy barnevognfaktor og passer til det og til venniner som vil kose seg over en sandwich, selv pleier jeg gjerne å velge en litt mere pub-aktig frokost, men på tur med fmilie får man tilpasse seg. valgte selv kyllingkarrisuppe denne dagen, veldig bra med store stykker kylling. reisefølge tok sandwich med krydderkylling nok ett godt valg , saftig kylling, mye smak, godt brød. 3mann valgte varm ost og skinkesandwich - en rett det er vanskelig å få spennende og det greier de ikke her heller. litt under gjennomsnitt på denne og da er jeg snill fordi ost og skinkesandwich er vanskelig å få braa, men det er mulig- her ble det bare for slapt. dagens nedtur var mini-pizzaen. her kunne det vært gjort MYE mer. dette var rett og slett som å tygge litt for tørt brød med smeltet ost- - og det var vel nesten det vi fikk. Skulle jeg komme hit igjen ville jeg valgt suppe eller en av de mer spennende sandwichene. Virket som de kunne brød - hadde de fått litt mer sving på hva de la mellom brødstykkene kunne dette bli veldig bra

Takk, Jan Ivar s
Anmeldt 6. august 2015 via mobile enheter

Et fantastisk gluten- og laktosefritt tilbud. Anbefales på det sterkeste! Gode priser har de også, Fra smørbrød til brownies.

Takk, ninanyblom
Anmeldt 26. juni 2015

Er svært glad i kjøkkenskapet og sandwichene deres. Min egen latskap tar meg, og jeg orker ikke alltid å ta med egen lunsj på jobb, da er kjøkkenskapet redningen. Både dag og kveld. Godt brød, herlig sandwicher, og ålreite priser. Store sandwicher, så deler de i to, og har to måltider, tidlig og sen lunsj.

Takk, Cecilie S

Reisende som så på Kjokkenskapet, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Kjokkenskapet? Del dine erfaringer!