“Litt bortgjemt kanskje?”

Kjøkken: Norsk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Levering
Anmeldt 22. januar 2018

Kjøkkenskapet fungerer bra for en raskt snack. Mye trafikk av andre handlende og litt vanskelig med trappetrinn opp til disken, men det fungerer greit.

Takk, 144Bj_rn_A

Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Veldig godt lunsjsted med sunn og god mat. Glutenfri sandwich anbefales. Prisene er lave og hyggelig betjening.

Takk, Eivind E
Anmeldt 11. april 2017

Nydelig mat og drikke. Supert sted å ta lunchen eller kjøpe med og spise ute!! Sandwichene er perfekt til liten og stor!!

Takk, Grethe L
Anmeldt 11. februar 2017 via mobile enheter

Stresset kelner under 100 kroners uka. Satte oss ved et bord. Fikk beskjed om at vi måtte returnere til inngangen fordi det var kø. Gikk tilbake til inngangen. Ingen kø. Ble henvist til barstoler selv om bordet var ledig! Her viste stedet hva de egentlig mener om gjestene sine!

Takk, guttorm66
Anmeldt 27. november 2016

Enkel og sund lunsj - Grovt brød og nydelig pålegg - Kan velge mellom masse forskjellig pålegg - god servce

Takk, Trombone62

Reisende som så på Kjokkenskapet, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Kjokkenskapet? Del dine erfaringer!