“Ekte god norsk mat”
Anmeldelse av Bønder i Byen

Bønder i Byen
Vurdert som nr. 12 av 151 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste lunch og valgte suppe og roastbiff. Begge deler var gode. Rettene var smakfulle med lokale rådvarer. Fin plassering og koselige lokaler. Anbefales.

Takk, 647marthag
Kine F, Public Relations Manager på Bønder i Byen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2018

Så hyggelig tilbakemelding. Takk for gode ord. Og velkommen tilbake! Mvh Kine

Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde spist der i forbindelse med høstferie utflukt til Kristiansand:) vi er familie på fire med 2,5 åring og 7-åring:) ikke enkelt å spise i litt mere fancy restauranter med hele gjengen men vi tok sjansen og angret ikke! Jeg spiste fisk mens mannen min valgte lam:) begge falt i smak, mye gode smaker og store porsjoner !
Jentene fikk pølser som var litt for avanserte for de små men servitøren tilbød saft, chips og gjorde besøket enklere for oss. Utrolig hyggelig servitør som var blid og behjelpelig hele besøket selvom lille jenta klarte å knuse tallerken. Ikke første gang vi spiste her og ikke den siste. Veldig flott opplevelse ! I tillegg veldig flott interiør med fine originale detaljer !
Kan absolutt anbefales til od med til familier selv om det er ikke typisk familie spisested .

Takk, Anna W

Så hyggelig tilbakemelding! Restaurantbesøk med små barn kan være en utfordring ;) Vi snakker av erfaring... Uhell kan skje. Vi har flere tallerkner ;) Velkommen tilbake skal dere være. Mvh Kine

Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Var her en sommerdag i 2018. 2/3 av lokalet var ledig, men det tok lang tid før vi fikk noe bord og enda lengste tid før vi fikk bestille. Maten var dyr og smakløs. Når vi spiste stod servitøren nærmest over bordet og det så ut som hun ville vi skulle dra. Finnes tydeligvis ikke en mellomting på dette stedet. Her kommer vi nok ikke igjen!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Ewaphi

Hei, Så trist at dere hadde en dårlig opplevelse hos oss. Slik ønsker vi ikke å fremstå. Tilbakemelding tas til etterretning. Mvh Kine F

Anmeldt 10. september 2018

Maulemad og langtidsstekt okseribbe overbeviste tre bønder fra Østlandet om at Bønder i byen mener alvor med maten sin. Vel verdt minst ett besøk!

Takk, ronita67
Kine F, Public Relations Manager på Bønder i Byen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2018

Så hyggelig tilbakemelding! Jaggu godt at vi kan imponere selv østlendinger om at vi kan mat ;) Hjertelig velkommen tilbake neste gang dere drister dere til Sørlandet. Mvh Kine

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Liten, men likevel innholdsrik meny! Svært god mat. Jeg hadde for egen del langtidsstekt okseribbe som var meget godt. Kollega hadde norsk «tapas» med utvalg av spennende, norske retter. Meget godt det også! Maten ble servert raskt og vi fikk veldig god oppfølging av servitør. Stedet kan anbefales!

Dato for besøk: august 2018
Takk, tordt271
Kine F, Public Relations Manager på Bønder i Byen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

Hei Tord, Så hyggelig review! I september bytter vi ut noen av rettene på menyen slik at nye, spennende smaker får plass. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Mvh Kine F

Reisende som så på Bønder i Byen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Bønder i Byen? Del dine erfaringer!