“Råvarebonanza”
Anmeldelse av Bønder i Byen

Bønder i Byen
Vurdert som nr. 9 av 168 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk spisested med svært lekre smørbrød. Jeg spiste ett med kylling og ett med røkelaks. Nydelig mat med spennende og gode råvarer. Smørbrødene kunne med fordel vært større, da selv to smørbrød ble i minste laget til lunsj. Betalte NOK 110,- per stykk.
Stilige lokaler, glitrende service og ett sted som anbefales på det sterkeste!

1  Takk, Rune1973
Kine F, Public Relations Manager på Bønder i Byen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2018

Hei,
Så utrolig hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på. Bedene (sandwicher på sørlandsk) er en av våre klassikere. Vi har de samme i salater, som er veldig store (og har brød til). Prøv en sånn ved siden av neste gang. Da tror vi kanskje du blir mett :) Mvh Kine

Anmeldt 20. november 2018

Har spist soppsuppe her flere ganger, og den smaker alltid like godt. Veldig fyldig og god smak! :) :)

Takk, Anne-Lene S

Hei, Takk for gode ord. Den soppsuppa er faktastisk i høst- og vintersesongen! Vi har andre digge supper resten av året også. Verdt å teste ;) Mvh Kine

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Dette var mitt andre besøk på dette etablissementet, og andre gang jeg er superfornøyd.
Lite med folk på denne tirsdag, uvirkelig lite, men vi tre koste oss med «Maulemat»
Dette er en «tastingmeny» med litt av alt, og klarer du ikke å bestemme deg, så prøv denne.
Med et glass Sancerre og et glass Ripasso gikk det hele som smurt
Avsluttet med en herlig Eplepail og kaffe.

Takk, SveBra
Kine F, Public Relations Manager på Bønder i Byen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Så hyggelig å høre at dere var så fornøyd. Maulemaden er en fin-fin måte å "smake på alt". Og veldig gøy at dere var fornøyd med vinen! Får satse på at du blir like fornøyd både tiende og tyvende gang du besøker oss ;)

Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste lunch og valgte suppe og roastbiff. Begge deler var gode. Rettene var smakfulle med lokale rådvarer. Fin plassering og koselige lokaler. Anbefales.

Takk, 647marthag
Kine F, Public Relations Manager på Bønder i Byen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2018

Så hyggelig tilbakemelding. Takk for gode ord. Og velkommen tilbake! Mvh Kine

Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde spist der i forbindelse med høstferie utflukt til Kristiansand:) vi er familie på fire med 2,5 åring og 7-åring:) ikke enkelt å spise i litt mere fancy restauranter med hele gjengen men vi tok sjansen og angret ikke! Jeg spiste fisk mens mannen min valgte lam:) begge falt i smak, mye gode smaker og store porsjoner !
Jentene fikk pølser som var litt for avanserte for de små men servitøren tilbød saft, chips og gjorde besøket enklere for oss. Utrolig hyggelig servitør som var blid og behjelpelig hele besøket selvom lille jenta klarte å knuse tallerken. Ikke første gang vi spiste her og ikke den siste. Veldig flott opplevelse ! I tillegg veldig flott interiør med fine originale detaljer !
Kan absolutt anbefales til od med til familier selv om det er ikke typisk familie spisested .

Takk, Anna W

Så hyggelig tilbakemelding! Restaurantbesøk med små barn kan være en utfordring ;) Vi snakker av erfaring... Uhell kan skje. Vi har flere tallerkner ;) Velkommen tilbake skal dere være. Mvh Kine

Reisende som så på Bønder i Byen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Bønder i Byen? Del dine erfaringer!