“Veldig god mat og herlig betjening!”
Anmeldelse av Bønder i Byen

Bønder i Byen
Vurdert som nr. 9 av 153 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Veldig kult konsept, god mat og veldig hyggelig betjening! Vi spiste okseribbe og en sjokolade dessert. Det var litt lite bbq-saus på ribba, hadde man kanskje fått en liten skål med litt ekstra saus ved siden hadde det blitt toppscore.
Anbefalte restauranten videre samme dag og vender gjerne tilbake selv.

Takk, 592stines

Anmeldt 12. juli 2020

En god hverdagslig restaurant med god servise
og god mat. Det var ingen stor mat opplevelse
men heller ikke skuffende, så tatt prisen i betraktning
var jeg ganske fornøyd med besøket.
Så vi kommer nok igjen ved en senere anledning.

Takk, brainraider
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Her finner dere blant annet nydelige salater og smørbrød. Har prøvd både Brie, Kylling og Laksesalat. Alle var fantastisk smakfulle. Atmosfæren og beliggenheten er upåklagelig. Litt ventetid på maten, men det er naturlig når alle bordene er booket. Anbefales!

Takk, Christer H
Anmeldt 8. juli 2020

Utrolig god mat og service. Anbefales på det varmestevi har spist både fisk og ytrefilet. Alt like godt. Desserten var fantastisk

Takk, 774wenchew
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Sen middag med kone og ungdommer.
Alle fire bestillte forskjellige retter.
Alle var enige underveis at dette var meget bra, snakket om det dagen etter ved neste middagsmåltid.

Takk, hhageru2

Reisende som så på Bønder i Byen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Bønder i Byen? Del dine erfaringer!