“Super mat og fint konsept!”
Anmeldelse av Bønder i Byen

Bønder i Byen
Vurdert som nr. 10 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Bra konsept, fantastisk mat og trivelig betjening. Legg til sentral beliggenhet på torget, og det er en vinner! Anbefales!

Takk, OleAksel

1923 av 281 anmeldelser

Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Strålende plass å spise lunsj! Trendy, smakfull mat og en hyggelig atmosfære. Kom tilbake dagen etter da vi var veldig fornøyde

Dato for besøk: mai 2021
Takk, rebk593
Anmeldt 31. mai 2021 via mobile enheter

Vi har vært her en gang for ett år siden. Vi ville spise her på nytt etter en god opplevelse forrige gang. Og vi ble ikke skuffet. Spiste tre retters, og maten var helt i topp klasse. Det blir ikke siste gang vi går innom her. Kan anbefales

Dato for besøk: april 2021
Takk, olaf257
Anmeldt 25. april 2021 via mobile enheter

Vi tok lunsjen på Bønder i Byen denne gang. Restauranten ligger på torget i byen. Lunsjmenyen bestod av flere typer salater, smørbrød og andre småretter. Vi spiste en god kyllingsalat og opplevde god service.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, Erlend1973
Anmeldt 18. februar 2021 via mobile enheter

Møtte innom på forbifarten for å ta en rask matbit.
Kjøpte kyllingsalat som var veldig smaksrik med friske i råvarer. Kyllingen var litt klein mtp hvordan den er oppbevart etter steking. Virket som den var varmet opp noen ganger.
Hyggelige servitører som gjorde det hele til en vellykket matopplevelse

Dato for besøk: februar 2021
2  Takk, trydolen

Reisende som så på Bønder i Byen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Bønder i Byen? Del dine erfaringer!