“Skuffende opplevelse”
Anmeldelse av Bønder i Byen

Bønder i Byen
Vurdert som nr. 10 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 24. juli 2021

Kul plass med navn på kjede og uniform. Service og hovedrett sto dessverre ikke til forventningene. Flere av servitørene var lite imøtekommende og kunne ikke svare på enkle spørsmål om en matrett på menyen. Forretten og drikke var god. Men svært skuffet over hovedretten. Estetisk fint, men manglende smak. Oksekjøttet var tørt og seig og vi forventet vel et tilbud på forhånd om hvordan vi ville ha det stekt. Våre forventninger var høyere enn opplevelsen da denne resturanten var listet opp som topp 5 beste i Kristiansand.

Takk, MartheH62

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

En søndag i travleste fellesferietid fikk vi bord til tretten personer. Vi vinglet litt frem og tilbake på tidspunkter, men fikk bare positive «det fikser vi» tilbake. Vi var i alderen 13-76, og samtlige var svært fornøyd med maten. Vi hadde både beder og salater - kun de to yngste som klarte dessert. Jeg hadde salat med bresert kje og chevre - en vinner trodde jeg, men samtlige; kylling, reker, oster og roastbiff-velgerne mente det samme.

Veldig oppmerksomme og koselige servitører, vi fikk påfyll av helt ferskt og hjemmebakt brød, som også ble kjøpt med hjem. Vi hadde også brød herfra til lunsj på stranden dagen før - så forventningene var store.

I tillegg var kaffen, alle slag, veldig god.

Tusen takk for en veldig god lunsj, skal jeg til Kristiansand igjen kommer jeg tilbake.

Takk, Teaskatt
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Bra konsept, fantastisk mat og trivelig betjening. Legg til sentral beliggenhet på torget, og det er en vinner! Anbefales!

Takk, OleAksel
Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Strålende plass å spise lunsj! Trendy, smakfull mat og en hyggelig atmosfære. Kom tilbake dagen etter da vi var veldig fornøyde

Dato for besøk: mai 2021
Takk, rebk593
Anmeldt 31. mai 2021 via mobile enheter

Vi har vært her en gang for ett år siden. Vi ville spise her på nytt etter en god opplevelse forrige gang. Og vi ble ikke skuffet. Spiste tre retters, og maten var helt i topp klasse. Det blir ikke siste gang vi går innom her. Kan anbefales

Dato for besøk: april 2021
Takk, olaf257

Reisende som så på Bønder i Byen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Bønder i Byen? Del dine erfaringer!