“Beste salatene i byen”
Anmeldelse av Bønder i Byen

Bønder i Byen
Vurdert som nr. 10 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi var to par som spiste lunch her. Tre stk hadde salat og disse var veldig gode og mettende. Veldig bra med lokale råvarer. Siste som var med, og spiste, hadde smørbrød. Det var også bra, men ho var musunnelig på oss som hadde salat. Bra service

Takk, 276atles

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Alle forutsetninger for å være et bra sted: fin lokasjon, hyggelig innredning og et godt konsept, men meget treg service og tidvis avvisende personale trakk ned.

Maten var helt ok, men ikke verdt å komme tilbake for.

Takk, MikkelChannel
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Autentisk kjøkken med den gode smaken med gode råvarer! Vi kommer garantert tilbake når anledningen byr seg.

Takk, 240areg
Anmeldt 24. juli 2021

Kul plass med navn på kjede og uniform. Service og hovedrett sto dessverre ikke til forventningene. Flere av servitørene var lite imøtekommende og kunne ikke svare på enkle spørsmål om en matrett på menyen. Forretten og drikke var god. Men svært skuffet over hovedretten. Estetisk fint, men manglende smak. Oksekjøttet var tørt og seig og vi forventet vel et tilbud på forhånd om hvordan vi ville ha det stekt. Våre forventninger var høyere enn opplevelsen da denne resturanten var listet opp som topp 5 beste i Kristiansand.

Takk, MartheH62
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

En søndag i travleste fellesferietid fikk vi bord til tretten personer. Vi vinglet litt frem og tilbake på tidspunkter, men fikk bare positive «det fikser vi» tilbake. Vi var i alderen 13-76, og samtlige var svært fornøyd med maten. Vi hadde både beder og salater - kun de to yngste som klarte dessert. Jeg hadde salat med bresert kje og chevre - en vinner trodde jeg, men samtlige; kylling, reker, oster og roastbiff-velgerne mente det samme.

Veldig oppmerksomme og koselige servitører, vi fikk påfyll av helt ferskt og hjemmebakt brød, som også ble kjøpt med hjem. Vi hadde også brød herfra til lunsj på stranden dagen før - så forventningene var store.

I tillegg var kaffen, alle slag, veldig god.

Tusen takk for en veldig god lunsj, skal jeg til Kristiansand igjen kommer jeg tilbake.

Takk, Teaskatt

Reisende som så på Bønder i Byen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Bønder i Byen? Del dine erfaringer!