“Kortreist mat på torget”
Anmeldelse av Bønder i Byen

Bønder i Byen
Vurdert som nr. 10 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

En meget bra restaurant sentralt plassert på torvet. Maten er kortreist og kjempegod, servitørene er meget effektive og blide. Anbefales

1  Takk, hlaud

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Rett og slett stum av beundring. Utsøkt mat og hyggelig betjening. Har spist ute på restaurant flere steder i sommer. Gullmedaljen gikk hit

Takk, Bendorth
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte en 3 retters med en flaske vin. Makrell til forrett, kalv til hovedrett og jordbær og rabara til dessert. Bra mat og store porsjoner. Morsomt konsept og hyggelig atmosfære. Anbefales!

Takk, Jørgen Dammen B
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Restauranten har servitører i Felleskjøp-dress og kaller menyen «fôr-plan», så der har vi konseptet.
Og råvarene er gode og blir dessuten godt tilberedt. Dagens treretter var et varp, og det var gode vinvalg til. Ikke et sted for de store anledninger, men solid håndtverk og uformell stemning

Takk, OyvindMG
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi var to par som spiste lunch her. Tre stk hadde salat og disse var veldig gode og mettende. Veldig bra med lokale råvarer. Siste som var med, og spiste, hadde smørbrød. Det var også bra, men ho var musunnelig på oss som hadde salat. Bra service

Takk, 276atles

Reisende som så på Bønder i Byen, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Bønder i Byen? Del dine erfaringer!