“Bli bedre på tid”
Anmeldelse av LV Sushi

LV Sushi
Vurdert som nr. 73 av 163 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Sushien er veldig god, men de er dårlige på tid. Hvis du planlegger å hente sushien din på et tidspunkt kan du komme 15 min senere etter satt tidspunkt. I tillegg så har de tendenser til å glemme bestillingen din.

Takk, Edvinbakke

Anmeldt 15. mai 2021

kjøpte 3 retter her,hyggelig betjening...veldig god mat,greie priser ,lokalene så også hyggelige ut,men vi bestilte takeaway. .kan anbefales

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Ann A
Anmeldt 27. februar 2021 via mobile enheter

OK Mat. Men de har aldri orden på bestillingene sine. Alle tre gangene jeg har hentet mat der, spør de hvem jeg skal hente for. Jeg sier navnet som er brukt. Men de har ikke orden på hvem som har bestilt hva, og jeg må si hva som er bestilt.

Idag hevdet de at de ikke hadde mottatt bestillingen.

Hvis jeg kunne ha gitt null stjerner hadde de fått det. Ubrukelig!

Dato for besøk: februar 2021
Takk, kena355
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Én bit for lite på to av tre brett. En eller annen stein i en annen bit, avokado-lignende sten. Dårlig pakkede ris både på maki og nigiri. Dette var skuffende. Lang vei å gå. Lite imøtekommende hjelp på telefonen ved bestilling. Skulle ikke tro de ønsker kunder. Kunde som var i restauranten fikk nærmest kjeft fordi han ville bestille med at det tok lang tid å få mat om dagen. ‍♂️

Dato for besøk: august 2020
Takk, 740petterb
Anmeldt 14. januar 2020

Fantastisk sushi, mye smak, og en strålende helhetlig opplevelse. Dette er den beste sushirestauranten i Kristiansand med tanke på smak, kvalitet, tekstur, utseende, pris, interiør, service og betjening. Kommer definitivt tilbake :)
Skulle ønske å se LV i byens sentrum en dag, da hvis man vil ha en skikkelig smakfull sushi, så må en ta en tur til sørlandsparken.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, LindaWieser

Reisende som så på LV Sushi, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i LV Sushi? Del dine erfaringer!