“Drømmeplass før, ikke lengre dessverre”
Anmeldelse av Big Horn Steak House

Big Horn Steak House
Vurdert som nr. 68 av 153 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Grill, Steakhouse, Grill
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Vår Big Horn Steakhouse restaurant i Kristiansand er et hyggelig spisested som passer for de fleste anledninger; middag med familie og venner så vel som forretningsmiddager, møtevirksomhet og kurs. Restauranten er en del av restauranthuset Rederiet med barer og nattklubb, som kan oppleves både før og etter et uforglemmelig måltid.
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Mitt siste møte med Big Horn i Kristiansand var middelmådig, Kjøttet var stekt altfor mye, det var lite poteter. Hvitløksmøret lå i tjukke lag på kjøttet. Servicen var grei.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Tomerik

Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Her var vi tre personer i førjulstiden. Så her kunne man velge mellom deres vanlige meny, men også julemenyen. Pinnekjøttet var meget godt og her fikk jeg ekstra stor posjon, når jeg ba om det. Eneste negative var at en av gjestene bestilte spareribs med ekstra poteter til. Ingen av potetene kom, og når vi etterspurte de, var det som om de hadde blitt glemt. Heldigvis ordnet de dette, etter at vi måtte gjøre de oppmerksomme på det. Noe som er rart, da man må skrive sin bestilling på en lapp, og her sto dette tydelig.

Takk, 358magnusm
Anmeldt 6. november 2018

Veldig god mat, selv om jeg har sett større porsjoner. Her bør du ta minst 2 tilvalg dersom du vil bli mett.
Bestiller alltid bord på forhånd, rett inn, bestiller, får drikke og mat rimelig kjapt av blide servitører.

Takk, Kent W
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Elendig..ledelse lover og lover men følger ikke opp klager...aldri mer.
Aldri mer mine ben inndorbi døra der.

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, Tom J
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

En uforglemmelig opplevelse hvor ganske mye gikk galt. En fikk mat 20min etter oss andre tre. På alle 4 rettene var problemet variert. Manglende tilbehør, forbyttet tilbehør, noe var blitt kaldt og når vi gjorde restaurant klar over dette skjedde det ikke mye. Aldri opplevd lignende på Big horn før. Kort fortalt endte vi opp med gratis dessert som erstatning for en laber opplevelse. Meget høyt støynivå var det også. Blir nok Big horn igjen, men ikke denne.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Tveitkaseth

Reisende som så på Big Horn Steak House, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Big Horn Steak House? Del dine erfaringer!