“Deilig biff”

Big Horn Steakhouse Kristiansand
Vurdert som nr. 66 av 154 Restauranter i Kristiansand
Kjøkken: Grill, Steakhouse, Grill
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Vår Big Horn Steakhouse i Kristiansand er plassert midt i byens sentrum på Øvre Torv, også kalt Kvadraturen. Restauranten ligger i 1. etg til det historiske bygget til Håndverkerforeningen, med en flott uteservering ut mot Torvet og Wergelandsparken. Et hyggelig spisested som passer de fleste anledninger – enten du ønsker å spise middag med familie og venner, eller i forbindelse med kurs- og møtevirksomheter. Ved private selskaper med min. 20 til 80 personer kan vi tilby privat rom og tak-terrasse.
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Perfekt biff, nydelige poteter og en god saus. God service, flotte lokaler og koselig atmosfære.. Tilbehøret til biffen er nok heller noe å jobbe med, synes det var lite tilbehør å velge mellom, endte opp med noe varm mais, som smakte uggent. Så lot den ligge.. Hva med en deilig maissalat? Stekte aspargesbønner?

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, cecsve

Anmeldt 22. september 2020

"Spis-ute-uka" er et konsept som har blitt utviklet fra "Spis for 100 uka" og det er meget populært i byen. Så populært at Big Horn ikke tok imot bordbestillinger denne uka, kun drop-in. Så da er det bare å være ute i god tid, og sikre seg plass.
Denne gangen var maten veldig bra, den ene retten som var i tilbudet passet oss 4 perfekt, og maten smakte ypperlig. Med en god vin til ble det et hyggelig midtuketreff.
Servitørene virker til tider litt forvirret, men er hyggelige og hjelpsomme. Koselig interiør og fin musikk gir stemning.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, JonMortenJ
Anmeldt 7. juli 2020

Selv om Big Horn har flyttet til ny adresse er maten stort sett den samme. I lokalene til ærverdige Luihn har de nå funnet plass, om enn med et annet konsept. Men er du glad i Big Horn og den maten de serverer, er det bare å komme seg til torget. For maten var velsmakende og god, det samme var drikken, dog litt for stort påslag på vinflaskene etter min smak.
Det ble en hyggelig bursdagsfeiring og vi kommer gjerne tilbake.

Takk, JonMortenJ
Anmeldt 3. juli 2020

Vi var alene i starten, fikk derfor rask betjening og god service. Fikk bestilt ein liten forrett med kyllingvibber og BBQ saus - som smakte nydelig. Middagen var entrecote 200g som vi bestilte medium stekt (den var medium stekt), med litt diverse tilbehør, blant annet gratinert blomkål. løkringer, pommes frites, hvitløksgratinerte poteter - alt dette smakte veldig godt. Kommer gjerne tilbake.
Lokalene var veldig fine, og fikk vite at det var nyåpnet den siste uka.

Takk, 87henriettee
Anmeldt 20. februar 2020 via mobile enheter

Bestilte dagens 3 retter med reker i chilli, hjort lg creme brullé. Grei service og svært god mat. Musikken med 80-talls klassikere ødelegger litt av stemningen.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, jarlh_kone

Reisende som så på Big Horn Steakhouse Kristiansand, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Big Horn Steakhouse Kristiansand? Del dine erfaringer!