“Alt for god mat og hyggelig personale.”

Big Horn Steakhouse Kristiansand
Vurdert som nr. 67 av 177 Restauranter i Kristiansand
Prisklasse: kr 85 - kr 550
Kjøkken: Grill, Steakhouse, Grill
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Vår Big Horn Steakhouse i Kristiansand er plassert midt i byens sentrum på Øvre Torv, også kalt Kvadraturen. Restauranten ligger i 1. etg til det historiske bygget til Håndverkerforeningen, med en flott uteservering ut mot Torvet og Wergelandsparken. Et hyggelig spisested som passer de fleste anledninger – enten du ønsker å spise middag med familie og venner, eller i forbindelse med kurs- og møtevirksomheter. Ved private selskaper med min. 20 til 80 personer kan vi tilby privat rom og tak-terrasse.
Anmeldt 26. juni 2023 via mobile enheter

Veldig god mat, og hyggelig personale. Biffen var mør, og smakene var nydelige! Atmosfæren var rolig og trivelig. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: juni 2023
Takk, kristoffer H

Anmeldt 4. mars 2023 via mobile enheter

Vi var to par på middag kl 19, ble henvist bord og glemt. Fikk omsider meny, men mye utsolgt bla 1/3 av utvalget på hvitvin og Zero??? Maten kom 20.00 litt i overkant venting, vi skulke på konsert kl ni. Vinen vi bestilte til maten kom ikke, og det gjør ikke vi heller igjen.

Dato for besøk: mars 2023
Takk, jannickev2023
Anmeldt 12. februar 2023

Stolene var ikke gode å sitte på og selve lokalet var ikke typisk steakhouse pyntet.
Hadde kyllingvinger til forrett. De var gode og spessielt bbq sausen man kunne dyppe dem i.
Biffen var grei nok, men ikke noe særlig mør og god. Kjedelig smak. Ene biffen var ikke varm nok.
Pommes frites var litt slapp.
Denne dagen hadde de brukt sopp med hermetisk sopp. Soppstuingen er noe vi vanligvis synes er utrolig godt, men dette ble den største skuffelsen.
Bestilte også spareribs. Den var ikke noe god. Hjalp litt å dynke på bbqsausen, men jeg gadd ikke spise opp hele.
Vi er ikke interessert i å komme tilbake.

Dato for besøk: februar 2023
Takk, U276YAmarier
Anmeldt 23. januar 2023

Fra tid til annen besøkes Bighorn i Kristiansand, men nå har de tapt seg mye synes jeg. Enkelt å bestille bord, og vi ble tatt i mot på en god måte.

Bestilling av mat ble gjort, og vi fikk god hjelp i forhold til drikke.
Nå det gjelder mat så kom den , men biffen ble ikke stekt som ønsket, tilbehøret som kom med, aspargesbønner og poteter var veldig slappe og kalde, de ekstra potetene som jeg bestilte var noe bedre. Har smakt bedre.

Biffen ja, den smakte godt men som biffspesalister syns jeg Bighorn må steppe up, det finnes bedre biffer i byen som lager biffer som du vil ha de. Medium er medium uansett hva du sier. Burde ha sagt i fra men vi var sultne.
Vi bestilte maisstuing og soppstuing i tilegg, det var veldig bra. Så hadde resten vært bra så hadde vurdering vært høyt oppe der.

Dato for besøk: januar 2023
Takk, Weather76
Anmeldt 6. desember 2020 via mobile enheter

Kjempe koselig lokaler, lun og deilig atmosfære. God mat og ypperlig service. Kjempe fin barnemeny, noe som alle barn kan like.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, siljeHermansen

Reisende som så på Big Horn Steakhouse Kristiansand, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Big Horn Steakhouse Kristiansand? Del dine erfaringer!