“Pizza på tilbud”
Anmeldelse av Pizzabakeren Rona

Pizzabakeren Rona
Vurdert som nr. 97 av 177 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Noen ganger i året er det tilbud på stor pizza og brus kr 169.- Da kjøper vi gjerne en kjapp middag, barna synes denne pizza er god.
Pizza med skinke og pizza med marinert biffkjøtt. Personlig synes jeg det er for lite kjøtt og klissete deig. Men di skal ha skryt for blide medarbeidere og pizza var klar på 20 min. Ofte travelt her når det er tilbud på pizza. Har aldri kjøpt pizza her til fullpris, det synes jeg ikke er verd pengene. Som andre pizzakjeder er det for dyrt med rømmedressingen, hva med å bytte ut brusen med dressingen?

Kjøper nok pizza her neste gang det er til ud men ikke før.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Roy_from_Norway

Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Har vært der tidligere og da har service og betjeningens holdninger vært heller dårlig. Bla opplevde jeg at en satt oppå arbeidsbordet i sin jeans.
Når jeg nå var tilbake så var det en betjening som jobbet raskt og effektivt med smilet på plass. God service da jeg måtte ha hjelp tilå bære pizza ut i bilen ( gikk på krykker). Hun som var på jobb kom ut til bilen med pizzaen når den var ferdig. Pizzaen er veldig god.

Takk, Bengt N. D
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Stort sett er maten ferdig litt før tia. Pizzaen derifra er meget god. Betjeningen er hyggelig. Et bra sted å bestille seg en pizza hvis man er i nærheten

Takk, runarov
Anmeldt 6. februar 2018 via mobile enheter

Opplevelsen med Pizzabakeren Rona er dårlig helt fra telefonsamtalen der vi prøvde å få bestilt, til vi hentet pizzaen i et lokale fylt av utidige ungdommer. Snakker dessverre ikke om gjester, men om de ansatte. Å rope bannende til hverandre er bare ikke noe man gjør når kunder står og venter. Vi fikk ikke pizzaen vi bestilte, vi betalte for brus vi ikke bestilte og på toppen av det hele blir man dårlig av måltidet. Her trengs både bedre holdninger, bedre service og bedre pizza.
Aldri mer Pizzabakeren Rona - kjøp heller en ferdigpizza og stek den hjemme.

Takk, Ann S
Anmeldt 26. desember 2017 via mobile enheter

Pizza til over 200 bestilt 2 juledag smakte virkelig ikke bra! Den var tørr og virket å være gammel og seig! Dette MÅ ha vært noe de hadde liggende og som ble varmet opp. Nå håper vi bare at vi ikke blir syke av dette 2 unge gutter i 18 års alderen som var bak kassa.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, frodev917

Reisende som så på Pizzabakeren Rona, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i Pizzabakeren Rona? Del dine erfaringer!