“Trege”
Anmeldelse av HT Sushi

HT Sushi
Vurdert som nr. 27 av 168 Restauranter i Kristiansand
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Jeg bestilte på nett og det har e gjort før, men denne gangen var det ikke helt klart. Jeg bestilte 18.30 og bestilte at jeg ville ha maten innen 15 minutter. Men jeg var her 18.42 og da sa dama i kassa at det snart var ferdig. Maten var ikke ferdig før 19.03. Når jeg spurte etter den da, tok damen en pose som har stått ved siden av hun i over 20 minutter.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, andreabj123

Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Grei pris pris for veldig god sushi. Det er kort ventetid etter du har bestilt, noe som er helt supert når man er på farta. Kan anbefales om man er i nærområde

Takk, Maria K
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Veldig god sushi! Kvaliteten er veldig bra. Beste take away sushi i kristiansand. Testet alle stedene

Dato for besøk: august 2018
Takk, 844elinef
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Har brukt dette stedet i mange år. Fantastiske smaker, store porsjoner med gode priser. De har verdens beste sashimi saus synes jeg

Dato for besøk: juli 2018
Takk, rune953
Anmeldt 15. juni 2018 via mobile enheter

Vi bestilte knallgod take-away herfra. Delikat, ferskt og kjempegodt! Prøvde sushi fra naboen Food Asylum dagen før. Denne var MYE bedre! Anbefales!

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, Ann_Kristin_Larsen

Reisende som så på HT Sushi, så også på

Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i HT Sushi? Del dine erfaringer!