“Verdens best Sushi i Kristiansand”
Anmeldelse av HT Sushi

HT Sushi
Vurdert som nr. 3 av 7 Smått og godt i Kristiansand
Anmeldt 23. september 2020

Veldig bra Service!
Jeg bestilt Nr. 19, og skal jeg være ærlig det var supert godt!! Kristiansand best sushi er «HT Sushi»

Dato for besøk: august 2020
Takk, 627ardit

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vurderte lenge for valg av hvor og hva vi skulle spise. Angrer ikke på valget.
En av de bedre vi har spist, sushi og maki. Det var meget god kvalitet og smak på sushi’en. Tempura var også god.
Det som trekker ned var at vi måtte vente lengre en antydet. Og en av tempura rettene var kald, hvorfor forstod vi ikke.
Hyggelig betjening.

1  Takk, GlennRai
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Meget god sushi, koselig sted, bra beliggenhet og hyggelige ansatte kombinert med kort leveringstid. Dessuten er prisene gode i forhold til mange tilsvarende steder. Stor tommel opp:)

Takk, Michaelstaut
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Kjempebra Sushi! Bestilte Nigiri Laks. Gode råvarer, pent anrettet.
Take Away Sushi får ikke blitt så mye bedre. God service.

Takk, clausmortenpedersen
Anmeldt 10. mars 2020 via mobile enheter

Jeg har spist her flere ganger. God mat, men man får maten i tale away boks uansett om man spiser der eller tar med. Soya saus i en liten boks som man ikke får sushien ned i. I går spiste jeg en tempurarett som var veldig god. Ikke mulig å få øyekontakt med noen i personalet. Ingen hilser eller takket for besøket og kommuniserer ikke med gjestene. Men maten trekker opp.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, steenersen

Reisende som så på HT Sushi, så også på

Kristiansand, Vest-Agder
Kristiansand, Vest-Agder

Har du vært i HT Sushi? Del dine erfaringer!