“Fantastisk overnatting og Mat”
Anmeldelse av Øyna

Øyna
Vurdert som nr. 16 av 133 Restauranter i Nord-Trøndelag
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Møte og spisested på Inderøy, ett stoppested langs Den Gyldne Omvei. Restauranten er åpen hver dag i sommerseongen og i helgene vår/høst. Vi har selskaper og møter hele året rundt på bestilling. Ta kontakt for å reservere ditt selskap eller møte hos oss.
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi valgte å ta feiringen av vår 10 års bryllupsdag på Øyna. I år passet kortreist tur best. Rommet var veldig bra, helt nytt selvfølgelig. Fantastisk utsikt og suiten var stor. Lå veldig privat til.

Maten var også veldig god, flotte smaker. Frokost brettet var helt innenfor, bedre en buffet! Kortreist mat er fantastiskt.

1  Takk, Ketil F

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

De hadde notert feil antall personer på bestillingen. Maten var kald når den kom på bordet, og en rett manglet. Kyllingen til Cæsar salaten virka kokt og smakløs. Ingen imponerende mat-opplevelse, skuffende!

Takk, Kjetil H
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

2400 kr for å bo på det som både inn- og utvendig fremstår som en byggeplass er kanskje litt drøyt. Rommene er dog moderne og flotte, med super utsikt. Og frokosten (covid 19-tilpasset) var meget bra! Har potensial til å bli et flott sted når det en gang er ferdigstilt.

Takk, trymbo
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Det beste med stedet er utvilsomt beliggenheten. Du har 180 graders utsikt til fjord, bygd og fjell. Stekt sei, stekte poteter, surrede grønnsaker og peppersaus var dagens fisk. Relativt kort og grei meny på veggtavle. Å sitte ute her i 23 varmegrader en fin junikveld og nyte mat og hvitvin, kan anbefales.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Inspire379128
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk utsikt, god service elendig mat. Var spent på å prøve maten etter nyåpning med nye folk på kjøkkenet. Dagens rett med svinenakke så ut som et sikkert valg. Den var imidlertid noe av det seigeste jeg har smakt. Skulle tro den var hurtigstekt rett fra fryseren. Smakløst også.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, jakobv72

Reisende som så på Øyna, så også på

Grong, Nord-Trøndelag
Grong, Nord-Trøndelag

Har du vært i Øyna? Del dine erfaringer!