“På tur i solen opp på Øyna er en spesiell opplevelse. Meget god lokal mat og drikke.”
Anmeldelse av Øyna

Øyna
Vurdert som nr. 15 av 135 Restauranter i Nord-Trøndelag
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Møte og spisested på Inderøy, ett stoppested langs Den Gyldne Omvei. Restauranten er åpen hver dag i sommerseongen og i helgene vår/høst. Vi har selskaper og møter hele året rundt på bestilling. Ta kontakt for å reservere ditt selskap eller møte hos oss.
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Ble møtt av smilende servitører, som forklarte menyen på en fin og sikker måte. Og den lokale maten og drikken var helt TOPP. NYDELIG er beskrivelsen.

Takk, Bjørn Ivar G

Anmeldt 4. august 2021

Inntok 3 retters middag m/ drikke her, ifm 20års bryllupsdag. Døtre m/ familier var med, og alle koste seg i den herlige restauranten. Maten var veldig god, og servicen likeså. Å innta et måltid på en restaurant med en sånn enorm beliggenhet, er jo bare nydelig. Utsikt over store deler av Innherred. Anbefales veldig :-)

1  Takk, Jostein G
Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Flott sted med stort potensiale.
MEN: alt for stor variasjon på maten. Smakløs fiskesuppe og betjening som ikke tar tak og har forståelse og håndterer situasjonen på en klønete måte. Dette gir stedet bunn karakter. Synd, da resten ser ut til å være på plass.

Takk, Rune L
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

En restaurant med potensiale som har Norges beste matskattekammer rett utenfor døren. Opplevelsen ødelegges av en uheldig smakløs mat og en servitør som kløner det til.

Takk, HeidiLarsen
Anmeldt 5. mars 2021 via mobile enheter

Vi hadde lagt vårt styreseminar til Øyna som vi hadde hørt så mye om. Flotte rom med nydelig utsikt, men trist at maten er av så ujevn kvalitet. På tross av stedets beliggenhet midt på Den Gyldne Omvei - dgo.no - med alle de gode produsentene av mat og drikke.
Vi hadde bestilt fullpensjon med møteromspakke med god korona-vennlig avstand mellom oss deltakerne. Likevel måtte vi flytte ned til et av gjesterommene den andre dagen da en annen kunde skulle benytte møterommet da.
Flotte gjesterom, men ujevn kvalitet på maten - spesielt lunsjen. Kveita som vi fikk servert før avreisen, var svært tørr. Spurte om å få et egg til frokosten, men fikk til svar at det pleide de egentlig ikke servere...
Minus også for et alt for dårlig utvalg av vin. Vinkart har de heller ikke. På tross av at de tilbyr vinpakker til sine tre- og fem-rettere.
Sett i forhold til stedets prisnivå forventer man mer. Spesielt hva angår mat og drikke.

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, frodet192

Reisende som så på Øyna, så også på

Grong, Nord-Trøndelag
Inderøy, Nord-Trøndelag

Har du vært i Øyna? Del dine erfaringer!