“Vi følte oss ikke helt velkommen”

Mintage Sushi & Asian Dining - Namsos
Vurdert som nr. 2 av 10 Restauranter i Namsos
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Jeg og min mann kom for å spise. Bak disken stod en kokk. Han hilste. Servitøren var ute på uterestauranten for å ta imot bestilling fra 3 som satt der. Ingen andre var i restauranten. Likevel måtte vi stå der lenge og vente. Kokken kunne sagt at vi bare skulle ha funnet oss et bord. Omsider kom servitøren og viste oss til ønsket bord og ga oss menyen. Det var ikke så mye smil, dårlig dag?? Så ble hun igjen lenge borte. Vi fikk bestilt mat og drikke. Vi fikk ikke drikken før maten ble servert, og vi var tørste i varmen. Men maten var veldig god. Og toalettet veldig fint.

Takk, Bodo2020

Anmeldt 28. juli 2021

Ble møtt av en hyggelig engelsktalende servitør. Mangel på norsktalende servitør veide opp for et fantastisk måltid. Vi valgte mix sushi med varme og kalde retter flott dandert på ei fjøl

Takk, 142Anne67
Anmeldt 5. august 2020

Variert innhold i vegetarmakien, god kombinasjon av syrlige og mer milde råvarer. Veldig godt. Anbefales for vegetarianere. Sikkert mulig å få det vegansk også.

Takk, hanslaug
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Ligger midt i sentrum og litt tamt innredet.
Hyggelig betjening og god mat til en grei pris.
Anbefaler ‘’kokkens anbefalinger’’ den inneholder flere forskjellige biter med saus. Er du ikke mett etter det du får servert, får du mere og det står i menyen.
Kommer gjerne tilbake hit ved en senere anledning.

Takk, kuulman64
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Sushien var veldig god, passe størrelse på bitene. De to unge servitørene var veldig flinke, det var fult, mange var innom og ønsket bord, og mange som bestilte take Away. Servitørene beholdt roen, var effektive og meget hyggelige.

1  Takk, Ekirsti

Reisende som så på Mintage Sushi & Asian Dining - Namsos, så også på

Namsos, Namsos kommune

Har du vært i Mintage Sushi & Asian Dining - Namsos? Del dine erfaringer!