Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Var veldig fornøyd med vår plass på andre rad ved vannet. Gode oppmerkede plasser, bra avstand og fin utsikt over et lite vann som fint kan bades i. Vi droppet det.
Helt ok fasiliteter med nok dusjer og toaletter. Rent og pent.
Koselig med flyplassen som nærmeste nabo siden det kun er 4-5 avganger i døgnet.
Alt det en forventer av en PlusCamp. Kommer gjerne tilbake.

Takk, clauso630
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Har vært her i mange år,men i år har i merket at det har tapt seg en del, både på sanitær anlegg. Kunne satt inn vifte og og ikke minst mer reinhold der.resepjonen lite utvalg, ikke aviser, men veldig bra wifi her.
Det er ikke mye som ska til før dette kan bli en kjempe plass igjen.
Stå på
Kommer helt sikker tilbake.

Takk, Bjarne Andrè S
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Leide en liten hytte for 4, en sliten campingplass hvor både hytter og sanitæranlegg kan trenge en oppgradering. Bare litt maling samt andre gardiner hadde hjulpet voldsomt i hyttene. Men flere artige aktiviteter for barna. Litt trist plassering for de som ønsker å ligge i telt, helt bakerst på plassen bak de bakerste hyttene. Ellers trivelig betjening.

Takk, Sihavik
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Superfin tur med dresin langs den gamle Namsosbanen som strekker seg langs elva Namsen. Du kan leie enkel eller tandem dresin på Pluscamp og sykle deg en 13 kilometer lang tur som tar deg både over bruer og gjennom tunneler. Når du møter andre «dresinister» langs din vei, må av dere bære dresinen ut av sporet slik at den andre kan passere. En genial måte å bli kjent med folk på. Langs løypa ligger det to gapahuker med tilhørende grillplasser der slitne dresinførere kan ta seg en pause. Mye moro for lite penger.

Takk, rogerl204
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Vi har vært innom her med bobil for mange år siden. Nå hadde vi behov for hytte, som vi enkelt kunne bestille på nett samme dag. Anlegg og bygninger er i god stand. Kjøkken med såper og kluter, håndklær og tørkepapir. Diger TV-stue. Hytta var enkel, men akkurat det vi trengte til en rimelig penge. Fikk ta med hundene når de sto i bur. Fikk ladet el-bilen gjennom vinduet.
Grei innsjekk og hyggelig personale.
Ser ut som det er en fin badeplass i lagunen ned mot elva.

Takk, Straddis