Anmeldt 28. juli 2021

Kjempe flott plass for familier med barn i alle aldre. Badeplass som er langgrunn. Mini golf, tråbiler og trøbåt til utleie. Hyggelig og behjelpelig betjening. Ikke strøm uttak på teltplass men kan låne plass til lading og kjøleboks på oppholdsrom.
Dessverre får plassen et stort nedtrekk for sanitærbygget. Vann flyter på hele dusrommet, toalett er stort sett alltid skittent på grunn av inntråkk. Burde vært pusset opp for 10 år siden. Man må stå i kø utenfor ved leggetid pga dårlig kapasitet.
Kommer gjerne igjen, håper badene da er satt i stand til dagens standard!
Barna anbefaler å sette opp hoppepute eller trampoliner, dog de likevel hadde mye å velge i.
Namsos camping anbefales!

Takk, 473linnw
Anmeldt 4. mars 2021 via mobile enheter

Vi overnattet på Plus Camp i den minste hytta for en natt. Slitt butte, lite utstyr og spartansk møblering. Hytta var både gammel og kaldt. Ikke vann, kjøkken eller bad eller do. Betjeningen var hyggelig. Campingen ligger rett ved siden av Namsos flyplass, så du kam regne med litt støy fra flyene. Vi kom sent frem og dro tidlig. Sov dårlig og trivedes ikke i nytta så neste år velger vi en annen campingplass, da i Namsskogan og ikke Namsos.

2  Takk, Runar P
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

God service. Noterte at man kan ankomme sent på kvelden og finne seg en plass, og fortsatt ha tilgang på toaletter.

Bodde i klassisk campinghytte, helt som forventet. Pluss for støvsuger!

God kapasitet i sanitærbygget. Bruker vanlige mynter for dusj.

Stille og rolig, selv om Widerøe er innom et par ganger om dagen :-)

Takk, 547jany
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet og nærhet til flere turløyper. Dessverre endel knott på kvelden. Flere fine aktiviteter for barn. Sanitæranlegg og strømstolper er veldig 70-tallet.
Godt renhold og mange muligheter for kildesortering.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, johannehaukeland
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Vi hadde sett frem til et par netter på en liten og koselig campingplass ved Namsen, men vi ble dessverre skuffet. Plassen vi hadde bestilt to dager tidligere var ikke holdt av og klar, noe som er en dårlig start når vi ankommer sent på kvelden med to sovende barn.
Plassen til vogna var fin, men det er ikke så hyggelig at 8-10 bobiler står i kø på tomgang for å tømme toaletter og gråvann et par meter fra der vi sitter ute I sola og skal spise frokost. Dette burde vært plassert utenfor campingområdet!
Sanitæranlegget er ikke bare gammelt og slitt, det er dårlig rengjort også. Masse mugg på dusjvegger, tak og dusjforheng. Og såpedispenseren på dametoalettet var like tom da vi kom som når vi dro etter 2,5 døgn. Ja, vi sa fra i resepsjonen :-)
At isdisken var så godt som tom er sikkert like mye Diplomis sitt ansvar, men finværet kom vel ikke helt overraskende?

Kanskje vi hadde for høye forventninger siden dette er en Pluscamp, men dette var desidert dårligste campingplass på turen Lillehammer-Oppdal-Austrått-Namsos-Trondheim-Dombås.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, KriJens